Kaban fiyatları dudak uçuklatıyor. Bugün mağaza mağaza dolaşıp bütçeme en uygun olanını (300₺) aldım. Ona rağmen bir kabanla 300₺ harcayınca içim cız etti...
Kaban alırken içiniz cız ediyor mu? Bu sene kaban alacak mısınız?
Cız etmek ne kelime fiyatları görünce kalbimi dağlıyorlar sanki. Benim markalarım Zara, Bershka, Mango ve Twist'tir. Hepsinin fiyatları birbirinden pahalı. Black friday indirimlerini bekliyorum bakalım.
Çok aradım 😂 bir de öğrenciyim. Babam yok. Annem ve 2 kardeşimle babamdan kalan emekli ile geçiniyoruz. Çok üzüldüm yemin ederim😄 en az iki yıl kullanıcam