Normalde leopar kıyafetler den nefret ederim ama bi model gördüm çok beğendim yaz ve ilkbahar da i pp askılı crop un üzerine çok şık duruyor bence. ( resmini atamıyorum buraya ondan güncelleme ye link bırakıyorum
https://resimyukle.io/r/3kbhpWYRln
https://resimyukle.io/r/3kbhpWYRln
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Ben çok severim hala gencim zaten 20 'li yaşlarındayken de giyiyordum. İlla yaşlı işi değil ki leopar desen
Leopar kıyafetleri bende beğenmem ama bu resimdeki gerçekten hoş duruyor, bende beğendim.
Ilk defa leoparli bsi begendm bnd
Bu gerçekten güzelmiş ;)
Aynen bnd begndm
O zaman al hemen :D :D
Ahahaha ay başını beklemem lazm
Paracıkları yedim bitirdim diyorsun :D
Sormaaaa sormaaa 😄😄😄😄🙈
Neyse ki ay başına bişey kalmadı :D
Az daha sabret...
Evett
Ben de beğendim hoş duruyor leopar ama leopar gibi değil aynı zaman da şık
Çok sömürüldü, modası geçeli çok oldu, hele ki bu sapık ve istekli dünyada giyilmesi en gereksiz şeylerden biri.
Selahattin akşam lokale geliyon MU aşkısı kıyafeti... Bence 30-35 milf diye tabir edilen kadınlar dışında kimseye yakışmıyor.
Çok itici buluyorum. Bu resimdeki eh işte ama açık renk olanları... Öğğğkkk!!!
Elbette herşeyde olduğu gibi vücuda nerede nasıl kullanıldığına bağlı bir durum.
Güzelmiş klasik leoparlı renk değil en azından.
iç çamaşırın eğer leoparlı ise seksi ve güzel durur üzerinde
2014 den sonra leoparın modası geçti ama dikkat çeker yine de
Bana hayat ablası gibi geliyorlar ^^
O ne demek
Leopar desenli eşarplar ayrı bi etkiliyor beni
ben bir türlü kendimi beğenemediğim için ne giysem olmıycakmış gibi :(
Demode oldu bence sradanlaştı
Benim göz zevkime hitap etmiyor.
sevmem hayvan desenli şeyleri
Bana sıradan geliyor.
Eskiden evet ama artık sıradan geliyor.
ince bellilere seksi gözüküyo
İç çamaşırı olarak cok güzel olurr bence
Bazıları dikkat çekici oluyor
iç giyim hariç bana pek cekici gelmiyor
bence güzel oluyor
Doğru kombin yapınca güzel
çok dikkat çeker derim buna emin ol
Bazısında demode duruyo
Bence güzel
Kötü duruyor
Bu jaguar olmuş
Sıradan bence..
ıtıcı bence
Bence itici.
İtici bence
Bu iyi gibi.
demode artık
Leopar dikkat ceker ve siyah tarzı da
Basit geliyor
demode oldu artık
sıradan ve itici..
dikkat çekici oluyor
Ben çok beğeniyorum
Seyda kafan nerde
Giyene göre değişir
Hiç yakışmıyor
Hoş durmuyor
Şıkmış
Sıradan artık