ppcdn.500px.org/.../5.jpg
Merak ediyorum, herkesin bir tarzı var istediği gibi giyinir mi dersiniz yoksa kaşar mı?
Merak ediyorum, herkesin bir tarzı var istediği gibi giyinir mi dersiniz yoksa kaşar mı?
böyle mal gibi duruyorsa karşımda kıza elbiseyi zorla giydirmişler derim
şu duruşa bakışlara bak amk. ne olmuş la bu mala
o kıyafeti giymek g. öt ister bu kızda da bu yok gibi
yakisiyorsa giyiyor..
o zaman buna bakanada abaza damgasi vuruyorlar
oda biraz sacma degilmi sence?
Kaşarlık tavırlarla olan bir şeydir, yaz olunca bu şekilde giyinmekte bir problem görmüyorum. Hele ki bu kızın yabancı olduğunu düşünürsek onun yaşadığı ortamda!
Bunda Ne Varki? Bizim ülkede hava sıcak olunca çok kız böyle giyer. Bunda kötü bişey yok. Ne giyelim peki sıcakta, montmu giyelim? ...
Teşekür...
Cevap
41Cevap
Ohhhooooo her şort ve askılı giyene kaşar diyeceksek yandık ozaman memlekette bayan kalmadı ne olacak ozaman düzgün bayan bulamayız demekki
Çoğu tesettürlü, başı kapalı hemcinsinin yaptığı orospulukları görünce kaşarlığın kıyafetle alakalı olmadığını bildiğim için kaşar demem.
Kaşarlık giyinme ile ilgili bir durum değildir, tabi bu birtakım yerlerini gösteren elbiseler giymesini gerektirmez.
gayet sıradan ve kötü giyinmiş dediğin şeyle alakası yok
herkesin bir tarzı var istediği gibi giyinir derim. denmesi gereken de budur.
kaşar damgası felan vurmam, sonuçta herkezin kendi hayatı ama bu tür kızlarla ciddi ilişki düşünemiyorum.
istediği gibi giyinir herkesin kendine göre tarzı vardır böyle giyindiği için bu şekilde algılanması yanlış bişey
sahil kıyıları hep bu tarz kimse dönüp de bakmıyor bile :)))
kaşarlık giyimle olmaz, escort giyimle belli eder ama kaşar karakterle ilgili bir zayıflık.
Böyle giyinen kıza kaşar demeye kalksan genç kızların %30 u gitti bir kere kafadan :D Edep insanın içinde. Dışında aramak yanlış...
kıyafeti değil ama durusuna bakarsak 10 kişi tecavüz etmşi gibi duruyor...
siz bunu eic seçmemi isteyince ben
www.piramithaber.com/.../...eli-kimdir-antalya.jpg
değil tabi hal hareket uslupla ilgili bir şeydir kaşarlıkkk
izmirde giyiyorlar bunu alıştım artık ayrıca kimseye kaşar demem hayat tarzı zevki bana uymuyor diye
Kendine yakıştırdığı sürece bana laf etmek düşmez ^^
bunun nesi kaşar ki? bu bir tarz köylü kesim anormal bakar buna sadece.
yoo burada herkes böyle giyiyo asılsan yersin tokatı :))
isteyen istediğini giyer kimsenin giyimine bişi demem. Özellikle sahil kıyılarında bir çok bayan bu şekilde giyiniyor.
Yakisan giysin canim nolcak ama bazilarina hic yakismio iyy :d
Bu kıza kaşar demem ama bu giyinişi de tasvip etmem
bn vurmam neden cunku herkes gıyıor namusluk abıdesı degıl boyle olup namuslku olan kadın cok
İstanbul İzmir gibi yerlerde normal sayilir burada giyersen yapişririrlar :)
Kişilil meselesidir o sadece öyle kişiliklerin bu tarz giyindiği için öyle algılanır ama alakası yok
Şehire göre degişir ben demem derler ama izmirde sıkıntı yok gel balkese damgalısın
Simdi giyilecek semtler var giyilmeyecek semtler var diyorum
Herkesin hayatı kendine kimse kimseyi yargılamasın artık yeter
insanlara kaşar demeniz için içini bilmeniz gerekir kıafeti ve tarzı onu kaşar yapmaz
bunda bir şey yokki. Namaz kıldığını düşünürüm
yerim böyle tarzı ilgi çekme çabaları vs
Oyle alismis derim tanimadan yargilayamam
hayır bildiğin çocuksu
herkes böyle giyiniyor
Davranıslara göre kasar damgası vurulur.
valla benim gözümde hafiften kaşar
normal bu şekilde giymesi
herkesin bu tür giyindiği bir yerde tabikide hayır
ben reçel damgası vururm
Normal bir durum yani abartılacak bir durum değil.
evet vururuz vurmazmıyız kız direk kaşmir
Kimsenin icini bilemezsin :)
Bu kapali bile sayilir:)
bu kaşar eskimiş bile
Herkesin tarzı farklı
kars kaşarı hemde :D
Yaniii çakan çakmıştır
Ortama gore giyinmeli ;)
evet vururum dipe bak mal gibi şortu yukarı çekio
Normal bence
Cok tipsiz
herkez giyiyo
hayır
dont panic. denmez.
Hayir ne alaka
yoooooooooooooooo
Tarzı iyimiş
Yerine göre bence :)
önde gideni :)
evet:dd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar