Bluzu pantolonun içine koymadan nasıl olur sizce? Bluz güzel mi ayrıca?





Ya pek güzel olmaz diye düşündüm içerisinde sokup sarkitinca hele yüksek bel oantalonda daha güzel durur.
Cevap
2Cevap
Bluz çok güzel rengini beğendim👏🏻 ama resimde sadece pantolonun içinde iken güzel görünüyor
Belki sende farklı durur
Normal bir stil olur yani
nooo
Pantolonun içindeyken güzel görünüyor
çok saçma lan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?