Kızlar, Sizce fazla açık kıyafetler giyenmi sapıktır, yoksa bakan mı?

Kadınlar özgürüz kimse karısamaz ne istersek, hangi kıyafette rahatsak hoşumuza gideni giyeriz düşüncesindeler.
Bazen denk gelıyoruz Kalça, Gögüs, Ön özel bölge dudakları dahil her yerleri görünecek şekilde giyiyorlar...
Sizce abartı açık giyinip teşirci olanmı sapıktır yoksa bakanmı?
Açan özgürse Rahatsız etmeden bakanda özgür değilmidir?

NOT: Herkes özgürdür katılıyorum. Soru Abartmadan gıyenler için değildir. Gereksiz duyar kasmayın sadece fikirleri merak ettgım için soruyorum
Kızlar, Sizce fazla açık kıyafetler giyenmi sapıktır, yoksa bakan mı?
Cevapla