İlk defa yırtık pantolon aldım. Bol ve yırtık. Diz kısımları yırtık ve bugün ilk defa giydim.
Eve geldiğimde baya büyümüştü yırtıklar. Normal mi bu?
Eve geldiğimde baya büyümüştü yırtıklar. Normal mi bu?
Ben normal diye biliyorum.
Arkadaşlarım da yirtik kot aldığında zamanla yırtılmalar, açılmalar olmuştu..
Cevap
2Cevap
Zaten yırtık bişey olmas bende
Normal değil hemen bi doktora götür
komikmisin sen ya
Kilolusun
ne alaka kardeş
aynen kanka kiloluyum, seninde beynin yok onu napçaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?