Bu arada Muğlada okuyırum bu sebeble pek kış olmuyor arada yağmur yağıyor. topuğu 1-4 arasında. Tül çorap mı giymeli ayakkabının içine jeansle kombinlicem
Bu ayakkabı sonbahar&yaz okulda giyinilir mi? Çanta nasıl sizce okul için aldım?
Ayakkabıyla çantayı uyuşturamadım tarzları kumaşları çok farklı bence ikisi de ayrı ayrı olabilir çanta olarak daha desensiz bir deri daha güzel olabilir gibi geldi. Ayakkabının içine kesinlikle çorap giyme bence ten bile giysen belli oluyor şahsen o görüntüden haz etmiyorum. Güzellik için azıcık üşümeyi göze almak lazım sanki. Kara kışta olmaz belki ama sonbaharda rahatça giyilir gibi.
Çantadan vok hoşlanmadım yazın eğer bir davet tarzı bir yere gideceksen ayakkabı olur bence ama ben biraz daha spor tarzı sevdiğim için çok beğenmedim ikisi birlikte kombinlenmez
Kotun altına topuklu giyeceksen kötü seçim. Stiletto tarzı olmalı ince topuk sivr burun falan ama o da okula olmaz ağır kaçar. Ben okula giderken spor ayakkabı babey flaan alırdım rahat olurdu
Soran
+1 yıl
babet çok düz ayaksağlığım için iyi değil. Spor ayakkabı giy giy sıkıldım 😅 Topuklu olarak da en gündelik olan bunları buldum zaten boyum 170 ihtiyacım da yok ama duruşu biraz daha iyi yapıyor