bu sütyen takmayan kadınlar altlarına içcamaşarı giyiyorlarmıdir giymiyorlarmıdır?
giyiyorlardır
giymiyorlardır
giyiyoruz
giymiyoruz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bu sütyen takmayan kadınlar altlarına içcamaşarı giyiyorlarmıdir giymiyorlarmıdır?
Her türlüsü vardır da asıl yorumları okuyorum, soruyu linç etmeye gelmişler resmen. Ya kardeşim ne sorular soruluyor sesiniz çıkmıyor, zevkle cevap veriyorsunuz da buna mı sana ne diyesiniz geldi? Cevap vermek istemiyorsan pas geç git, bu ne gereksizliktir ya.
Giymeyen çok kardeşim, düşündüğünden çok daha fazlası giymiyor. Özellikle ince çorap giydiklerinde gerekli görmüyorlar.
Giyiyorlardır tabii ki. Sadece sütyenin sıkmasını işkence etmesini sevmiyorlar. Zaten çoğu genç nesil, içlerine sporcu atleti gibi bir şey giyiyor sadece.
Merak edip sorman pekalâ normal genelde giyilir sütyen takmamak hatları düzgün olanlarca bir nevi özgürlük olarak alğılansa da külot giyerler emin ol neyse ki başka şeyleri merak etmiyorsun.
tabikide giyiyoruz giymemek olurmu ya
Giymesen daha rahat
Cevap
69Cevap
Sadece bazen sütyen takmıyorum ama altımı eksik etmem
Sütyen rahatsız edici olduğu için giymiyoz ama alt ne alaka
@Bu_Suskun Onun için satılan silikonlar falan var
Sanane cok mu dert ediyon Allahım sabır ver yaaneyse seni engele ataym da bi daha davet gelmesn bana bu nedir arkadaş!!!
evde bazen çırılçıplak dolaşıyom sen ne diyon be abim
Giyip gitmedikleri beni ilgilendirmez bu konu onların özeli özel hayatı bende onların bu özel hayatlarına burnumu sokacak değilim
Giymedikleri
Kadınlar iç çamaşırı ya da genital bölgede koruyucu şeylere ihtiyaç duyarlar, sütyen kullanmıyor olsa dahi alt bölgede mutlaka bişey vardır zira normal günlerde dahi akıntıları olabiliyor ve hiç bir kadın jeani ya da etegine vajinal bi akıntının bulaşmasını istemez. Yaniii herşeyi geç sadece bunun için bile bişey giymek ya da kullanmak durumundalar.
Türbanlı pür makyaj üstünde pembe beyaz gömlek meme araları görünüyor altında beyaz pantolon ve tüm hattı belli... LüKS arabadan indi kirita kirita lokale girdi.. Artık gerisinde söylenecek söz yok.
Sadece geceleri giymiyorum ben tanıdığım bir çok kadın da öyle
Herkes istediği gibi giyinir. Bundan sana ne? Miletin donunun bekçisi misin?
Cuk kafali insanlar bunları düşünüyor demekki merak ettiğin şeye bak
Mini giyenlerin bazıları o şekil çıkabiliyor sokağa eğer şanslıysan benim gibi denk gelebilirsin gözetlemeyi ihmal etme kardeşim.
14 yaşındayken amcamın kızları bana sütyen yollamışlardı çok sinirlendim göndere göndere sütyen mi göndermişler dedim içimden
Sakladım ama hiç giymedim beyaz küçük bir sütyendi
Ozamanlar ne sütyen ne kilot giymezdim
Bence yine giymesen yeridir 😂
Başka soru kalmadı bunu mu merak ettiniz gerçekten ?
Giyiyorlardır herhalde. Ama illaki giymeyen vardır.
Allah için milletin derdi seni mi gerdi ya nasıl bir düşünce tarzı anlıyorum..
Bazıları malesef özgürlük adı altında teşhircilikte zirve yapmaları bir gerçek
Kendilerine sormayı denemelisin aklımda soru işareti kalmaz
Bence sporcu sütyeni en iyisi. Hiç rahatsız etmiyor.
Iyi geceler sana da. Iyiyim tabii neden sordun ki?
Göğüsterimizin ucu görünür takmadığımda göğüs pedi fala koyuyorum
Benim umrumda olmaz ister giyerler ister giymezler merak da etmiyorum
Bak işte insanlar modernlik deyince cinselliği dışarıda bırakırlar.
İnsanların cahil kesim dedikleri zamanlarda sütyen yoktu. 1914 de icat edildiği halde hala takmamaya diretiyorlar d
Yani giydiklerini düşünüyorum.
Çeşit çeşit sütyen de çıkmış, yok denecek gibi.
hayırdır dayı bu seni ilgilendiryor mu
Erkeklerde sütyen takmıyor ama altına iç çamaşırı giyiyor 😂
ne gelirse başa ya meraktan ya taraktan der bir abim
Ünlü düşünüründe dediği gibi; Herkesin sütyeni kimsenin donunu ilgilendirmez..
Belli olmaz
Giymiyoruz diyenler cesaretsiz
Ben bugün sahilde iç çamaşırı olmayanı gördüm
Bende denk geldim birkaç kere. Hani göze çaprmayacak gibi de değil arkadaş sanırsın 10.5 şiddetinde deprem oluyor yürürkene 🤭🤭😁
Kadınlar nasıl rahat ediyorlarsa öyle giyinsinler. Çıplak olmadıkları sürece problem yok.
Çıplak olmadıkları sürece evet
Bence giyiyorlar sadece rahat olmak için takmıyorlar
bir bayan görüşü var odur düşüncem okuyacagım düşüncelerimiz aynıdır kesin
@elizabennett yorumuydu sanırım benim düşüncemde
ahahahha thx
@elizabennett ne demek kalbinim şifre kırıcısı gibisin asdfg
giyen de var giymeyen de. zaten giyemeynlerin rengi ucu her şeyi belli oluyor.
Umarım giymiyorlardır, ve umarım bana denk gelir bir tanesi...
Sapık
Fetiş diyelim. Daha doğru.
Üzerine giyeceği elbiseye tişörte bluza göre değişiyor bence
Sütyen aslında gereksiz bir şey, erkekler takıyorum hayır, biz niye takalım. İç çamaşırı ben giyiyorum açıkçası ama tercih meselesi isteyen giyer
Ben giyiyorum ama giymeyen kadın erkekte var
Değişiyor ayrıca sanane?
Tamam abi
Derde bak ya onlara sorsana gördügünde
İkisinide giysinler nasıl rahat ediyolar sende bir zahmet her haltı merak edip sorma
Bence kıyafet seçimlerine göre değişiyordur, pantolon ya da eteğin altından iç çamaşırının oluşturduğu izi göstermek istemedikleri için kıyafatlerine göre, bazı zamanlar giymiyorlardır.
Giyiyor cogu hala bazen oyle aciklarini goruyorumki 18 yasinda dershanede nerdeyse sadece sutyen giynis ustu acik yuh diyorum ya nasil bu kadar rahat oluyorlar ben olamazdim
İlk kadını gördüğümde ellerimle yoklayacağım sanada haber veririm.
%60 giymiyorum, %40 giymek zorunda kaldığım zamanlar oluyor. (Uzun yol, malum dönemler vs.)
gşymiyorum ben iyici uçları belirgin olsun diye
iyice millet tahtik olsun diye
he sen hariç 😂😂😂
Kardeş sen sütyeni emniyet kemeri olarak düşün 😀😀
Millete bak tek dertleri bizim sütyenler olmuş
Bak bak...
İkisini bir takıp gibi görmek saçma sütyeni bazen kıyafete uymadığı için bazen rahatlık için takmıyorsun
Eski sevgilim deri tayt giydiği zamanlar giymediğini sadece pet taktığını söylerdi onun dısında bilmiyorum
Giyiyorlardır göğüslerinin ucunu kapatan seyler var onları kullaniyorlardır
e bi zahmet tabiki altımıza iç çamaşırımızı giyiyoruz. havalandırmıyoruz yani
Yani külot falan mutlaka giyeriz ben mecburen sütyen takiyorum goguslerim çok estetik durmadigi için
Sütyen takmayan kadın mı olurmuş.
Memesi yoksa göytüde yoktur o kilotta giymez.
Teşhisi koydum hemen😂
Ben terbiyesizlik olarak görüyorum o şekilde nasıl dışarı çıkarsın yaa..
Geceleri giymiyorum normalde giyilir
Neden giymiyosun peki
@kardanadam28 rahat edemiyordur veya keyfi istemiyordur
@kardanadam28 rahat uyumak için zaten saglikli değil
@medusa010 bakma sen ona bosver ulasamadigi cigere mindar diyen kedi misali
Ne biçim soru be bu merak ettiğin şeye bak cöeğdçwğsö
Mahrem konuları özel kalmalıdır, soru etik değil.
Sütyensiz çıksam çıkamam çok sallanırlar
@Onraldmir evet 🙈
@Onraldmir beyimle bana özel
@Onraldmir aslan gibidir 🙈
Sütyen takmam bazen ama alt giyeeim
Giyerim**
O degılde bu etek olayını kadınlara nasıl kaptırmışız bu sıcakta serin serin gezmek varken😂
Alt çamaşır farklıdır sütyen olmaya bilir ama alt çamaşır olur
Giyiliyor çünkü rahatsız edici oluyor gerçi benim görüşüm bu herkes farklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?