Beyaz pantolon giymek gayet hoş ama riski de fazla. Başınıza hiç bir kaza geldi mi? Oldukça dikkat etmek gerekir sanırım. Hiç bişey yaşayan var mı? Şık ama riskli.
Güncellemeler
+1 yıl
Updated
Güncellemeler
+1 yıl
Süper
Beyaz pantolon giymek gayet hoş ama riski de fazla. Başınıza hiç bir kaza geldi mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben beyaz pantolon çok kez giyerim yazın hicbir şey gelmedi
Severim beyaz pantolon
İz olması peki
Olsun napayim
İddialıyım dersin 😀
Türk erkeklerine beyaz pantolon yakışmıyo fizik, ten rengi vs açısından giymeyin lütfen
Ya kızlar
ya saldırmak için demedim sadece teniniz koyu olduğundan ve haliyle tüylü olduğunuzdan hoş bi görünüm elde etmiyosunuz
Oldukca makul acık lama sen giyiyor musun
hayır
Neden peki
Reglken giymem beyaz pantolon onun harici giyerim bazen
İçine pekı ona görw mı secim
Haddini aşma
Hah peki
Ben beyaz kot giymem ama kumaş giyerim. Güzel de oluyor. Bir kaza gelmedi henüz🙃. Erkeklere yakışıyor ama. 😂
Beyaz pantolonu nedense hiç sevmiyorum nasıl giyiyosunuz onu hem erkek hem kızlar anlayamadım doğrusu..
O salaklığı 18 imde kız arkadaşımla çimlerin üzerinde koklaşırken yaşadım 😃
Bazen giyerim sorun yaşamadım pis olanlar giymesin ama sarı sarı geziyorlar ortalıkta
Belli oluyor olması bazen hoş oluyor istemeyen bakmasin
Şişko gösteriyor beyaz pantolon
Aa arkadan mı
Yok üsttee dayı
Aaa neden oyle
beyaz ispanyol paca kot giydim bi riski yok 😐
Beyaz pantolon giymem
her gün giymedikçe bi risk olacagini sanmam.
Regl olmustum
Aaa tedbirsiz öi
?
Ped koymamış mıydın
Hayir
Ooo noldu pekı
Belime yelek baglayip eve gitmistim
Farkeden olmadı mı yas kactı
Reis niyr bu kadar cok soru soruyon fareket olsun olmasin napabilirim
Oo cesaret 😀😀
Arkadaş kendine mast konusu arıyor sapkın
Gelmedi
Yo gelmedi