Arkadaşlar çok kararsızım nasıl olmuş bu elbise? Hani abartmak da istemiyorum ama özel bi gün aynı zamanda karar veremedim off


Ben böyle şeylerde çok kıskancım aga gelemiyorum benim yanımda da olsa bakıyorlar yiyecek gibi sonra mevzu çıkarıyorum. İyisin bu şekilde. Rahat takıl. Mükemmel.
Cevap
105Cevap

Fakesin bu arada bebeğim 😄
@nyanya1384 :))
1. yıldönümüne bu elbiseyle mi gidilir? Ucuz eskort gibi duruyor
Ulan sesli güldüm ya 😂
Füze ataydın 😂

aynen kanka birinci seneniz
Feci yakalamış
😂😂 nasıl buldun
Yok canım ne fakesi ya gerceğim diyorum neden inanmıyorsun
@Powerışık ne oldu kanka hayallerin yıkıldı galiba karı feyk çıkınca
hormonları beyninden baskın çıkan kardeşim sana burdan böyle karı çıkmaz
Yanlış anlama da profildeki benim kardeş sahi kime benzettin yabancıysam eğer :)
@SabbraCadabra chris evansı andırıyor
Öyle diyorlar
Sorsana hangisine mesaj atmışım?
Bildirim kapatılsa keşke.
Arkadaşın zoruna gidiyor kendiyle barışık değil yılişık
Yeminle millet ruh hastası ezik. Elalemin fotosuyla gelmiş burda iltifat bekliyor. Psikoloğa git sen
Hay çok yaşa bee
Ülkemizde bu kadar aç insan var iken giydigin elbiseyi hic dogru bulmadim cok açık ve insanlar karıya kıza aç ve hoş karsilamiyor milletimiz bu durumu ayıplıyor yani
görüşe yapılan yorumu beğenme butonu niye yok..
Ya tamam yakışmış işte
onay delisi olmayın bu kadar
sen de biliyosun yakışmış, sade değil çünkü vücudunu beğeniyosun ve elbise de vücudunu ön plana çıkarmış
bırak şimdi sade mi falan mı filan mıyı
Tamam fake falanda sevgilim böyle biseyle gelse eski sevgilim olmuş olur aamk bu ne eskort çağrıyoz sanki
fake yazanlara inanmayıp internette aradım cidden fakeymiş😂
O değilde duruş 8. Sınıf Külhan beyi gibi.. şimdi alayınıza dalarım duruşu
Fake foto paylaşmaktan ne anlıyorsunuz acaba ne geçiyor eline?
fake olduğu bariz belli olan bir foto. bu kadar güzel olanın sitede ne işi var
@kültürlübirkızzz bu sitede çok güzel olan kızlar tanıyorum. Ama bu onlardan biru değil.
aynen ben aslında ifade edemedim. gayet kendinden emin bir şekilde çekilmiş foto kız karar veremedim off yazıyor
@kültürlübirkızzz sjjsjs analiz yapıp psikolojisine inmeye gerek yok şüphelendiğim fotoğrafın üzerine basıp googleda ara diyorum ve bu kadar.
Benim kuyruk acım olduğu icin fake foto nedir nasıl anlaşılır artık biliyorum 😂
iphone da yok o özellik sşdlsldls
@kültürlübirkızzz chrome kullanırsan olur sbhdhd
safari varken chrome kullanmam kullanımı zor😄
çok güzel bence ama kafamda bunun hafif daha uzun ve yandan yırtmaçlı olanını düşündüm üzerinde. çok yakışırdı bence.
fake'miş jsjsjs https://pin.it/3lrPxrU
Elbise modeli açısından koymuşun galiba çünkü resimdeki şahıs başka modeli güzel akşam yemeği için uygun
Elbise guzel ama az mıni yanlış anlama lütfen sana karışma gibi değil ama biraz uzun bı elbise secmelisin
Hayır aksine çok güzel bak buna vücut takısı kullanabilirsin bir de topuklu giyersin harika olur 😊 daim olsun 💋
fakeymiş harbi adsdasdasdasdas ama olsa güzel olurmuş
Yorma kendini kardeşim, en fazla 2 yıl sonra ayrılacaksın.
Sen her halinle ğüzelsin.. git bnce oylem... elif 🥰🙈
Bu elbiseyi tasarlayan adam bu bile bu elbisenin bu kadar güzel olacağını hayal etmemiştir.
Yoo çok yakışmış, yıl dönümü için gayet uygun. Sevgilinizle bir ömür boyu mutluluklar.☺️
Bence cok ıddalı yemekten sonra nereye gıdeceksınız
Elbise güzel de etek kısmı kısa değil mi onun birazcık 😊
Sade olur mu yav gayet iddialı bu :D Troll soru zannettim.
Ne sadesi seccade ile eğilir önünde eğilmezse adam değildir
Hayir iyi bence sonucta bir yemek abartiya gerek yok
Bence çok güzell, o kadar zarif ki bayıldım, bunu giymelisin
Yemekten sonra nereye gideceğinize göre değişir kardeş
Aşırı sade bence özellikle türkiyede yaşıyorsan çokk sadeeee
Bir göğüs dekoltesi yakışırdı ama böylede gayet güzel
Cok zarif ama rengi farkli bir renk olsaydi olurdu siyah o güne olmaz bence
Kanka bu ne çarşafa girmişsin resmen bikinini giysene
Nasıl bir yere götüreceğine bağlı pahalı bir yerse bu üstündeki hafif kaçar
bence şık parlak uzun bi küpe ve at kuyruğuyla çok güzel olur da açık bence
Sade şık asil olmak daha iyidir basit olmaktan
İnce bi stiletto takılarınla hareketlendir
Erkekler saçmalamış gayet sade şık bir elbise abartı bir açıklığı yok güzel duruyor
Aşırı kisa olduğunu sende biliyorsun da soruyorsun.
Hayır çok güzel bunu giy kırmızı oje ve kırmızı ruj saçlarıda maşa yap
Kız dibine tayt giy apış aran gözükecek. Çok yakışmış afiyet olsun
Bence bu elbise yeterli altına giyeceğin ayakkabıyı ve çantayıda doğru seçersen şık biyerde bile olsa gidecek bir elbise bu.
hayatımda hiç bu kadar güzel sevgilim olmadı kanka bilemicem kdkkdkd
Bu elbise ile yemek yersen gobek cikmaz mi kiz belkide ben oyleyimdir tek bilemedim
Elbise çok sade. Ama yine de bu elbiseyi giyersen büyük halka küpe tak 😉
Bence gayet uygun ama daha iyi bilenler vardır elbet
Guzel bence ama rengi siyah degil de farkli bir renk olsaydi daha guzel olurdu
Bende namık kemalle yemeğe çıkıcam
Wpvoöhğsoch onun için birbirimizi yolardık
Bana biraz uzun gibi geldi sanki.
Gecenin sonunda uzerinde kalmayacak zaten takilma
@natalieee sagol beyeni icn
Fake değilsen hoş olmuşun ama fakesin
Evet cok sade bence abiye giymelisin
Çok güzel olmuş, biraz takı kullanabilirsin bence
Çok itici doğal ol bence :d
sade iyidir bence bu gayet iyi
Elbise çok büyükmüş hayırlı olsun
Hayatında ilk defa yemeğe gideceksin sanırım
çok seksisin fena olur seninki :)
aninha fontinelli seni :D
Elbise hoş küpeler olmamış
Bence çok şık ve asil durmuş :)
ic camasiri giyme oturunca rahat ol
Keşke buraya fake foto atmasaydın.
Etkilenmemek elde değil
Atlet gibi görünüyor... bu kadar kısa ve acık olmasa daha iyi olur.
Cok mu acik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?