Bugün diyarbakırda bakkala giderken giyiminden dolayı bi erkek tarafında saldırıya uğrayan bi kız varken ve kız mont giymiş altındada normal pijama var ama neymiş montun içinden bağrı gözüküyomuş.. ya hani açık giyinedebilir bu dayak yemesini haklı yapmıyo ama o derece ufak bi açıklıkta şiddet gören hor görülen kadınlar varken gelipte neden dekolte mini etek giyinmediğimizi mi soruyosun