Mezuniyette elbise değil de takım elbise giyen kız daha mı çekici gözükür?

Sizce daha mı çekici oluyor ya da salaklık olarak mı algılıyorsunuz ya da ne giyerse giysin kafasında mısınız?
Mezuniyette elbise değil de takım elbise giyen kız daha mı çekici gözükür?
Cevapla