Is ya da günlük hayatta giyenler olduğu için merak ettim 





Ben sevmiyorum böyle. Ama normal renkli takımlar çok severim.
Valla bence hiç hoş değil erkeksi gösteriyor
Yakistiramiyorum
Aynen bu kötü
Maskülendir ama çekici bence
Cevap
1Cevap
erkeksi görünenlere yakışmaz.
Kesinlikle
Bide yakışmıyor
kisiye göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar