Ofiste takım elbise giydiğim için erkek misin diyenler oluyor, takım elbise erkeklere özgü bir şey mi?

Ben takım elbiseleri aşırı seviyorum. Çalıştığım ofiste de hemen hemen giydiğim kıyafetlerin hepsi takım elbise. Ama modadan anlamayan zevksiz insanlar bana erkek muamelesi yapıyor. Takım elbise giymek erkeklere özgü bir şey mi ya? Böyle sığ insanlara durumun böyle olmadığını nasıl anlatabilirim?
Ofiste takım elbise giydiğim için erkek misin diyenler oluyor, takım elbise erkeklere özgü bir şey mi?
Ofiste takım elbise giydiğim için erkek misin diyenler oluyor, takım elbise erkeklere özgü bir şey mi?
Cevapla