Yaşıtlarıma göre daha feminen giyiniyorum, modaya ayak uydurmalı mıyım?

19 yaşında178 boyunda ideal kilodayım herkes üniforma gibi pantolon giydiğini fark ettiğimden beri daha feminen, aşırı sade uzun etek dar büstiyerleri tercih ediyorum
bence tevazu, vakarlı ve ağır başlılık bu çağda çok daha marjinal
tesettürlü değilim saçlarımda uzun ve bakımlı
tarzım beni yaşımdan çok daha büyük gösteriyo
modaya ayak uydurmalı mıyım?
Yaşıtlarıma göre daha feminen giyiniyorum, modaya ayak uydurmalı mıyım?
Cevapla