Arkadaşlar ben mavi suyu almak istiyorum, fon suyu yani, ama kararsız kaldım. Selective Due Phasette mi, Selective Protec mı, Totex fön suyu mu, Sarıkız mı? Kullandığınız ve tavsiye ettiğiniz mavi şu (fon suyu) var mı aralarında? Selective mavi su çok olumlu yorum alıyor, bir de Morfose fön suyu kullananlar yorumlarsa sevinirim.Fön suyu - Mavi su
Saçları sürekli şekillendirmek, ısıya maruz bırakmak saçın yıpranmasına ve yapısını kaybetmesine sebep oluyor. Fön suyu kullanarak bu zararı en aza indirebiliriz, aynı zamanda saçlarımız daha parlak ve canlı bir görünüme kavuşur.
Mavi su neden gerekli, mavi suyun saça faydaları neler?
Mavi su duş sonrasında kullandığımız saç kremi, saç bakım yağı, saç şekillendirici krem, kısaca hepsinin toplamını barındıran bir saç bakım ürünüdür. Saçları iyi bir şekilde nemlendirir ve kolay tarama sağlar. Dış etkenlerden de saçlarımızı korumamıza yardımcı olur.
Mavi su (Fön suyu) tavsiyeleri!
1. Totex mavi su
Totex mavi su
Öncelikle kokusunun çok güzel olduğunu söyleyebilirim. Kullandıktan sonra saçta elektriklenme oluşmuyor, çok kolay bir şekilde taranıyor. Totex mavi su kullananlar da genel olarak memnun bildiğim kadarıyla.
2. Selective mavi su
Selective mavi su
Saçları çok güzel parlatıyor, fön sonrasında da saçlar yumuşaklığını koruyor. En iyi özelliklerinin bunlar olduğunu söyleyebilirim :)
3. Sarıkız mavi su
Sarıkız mavi su
Sarı kız mavi su için saçları kolay yağlandırdığını söyleyenler vardı o yüzden denemeye cesaret edemedim ben.
Morfose fön suyu kullananlardan da olumsuz bir yorum duymadım. Benim de kullandığım bir üründür. Saçları ışıl ışıl yaparak yeni bakımdan çıkmış etkisi yaratıyor :) Kokusu zaten çok iyi. Morfose'nin sadece bir tane fön suyu yok. Farklı saç tipleri için farklı ürünleri de bulunuyor. Saç tipinize uygun olanı seçerek kullanabilirsiniz.
Morfose fön suyu çeşitleri nelerdir?
Morfose Fön Suyu Milk Therapy
Morfose Biotin Güçlendirme Tüm Saçlar İçin Fön Suyu
Morfose Fön Suyu Collegen
Morfose Fön Suyu Keratin
Morfose Keratin Boyalı Saçlar Için Fön Suyu
Morfose Collagen Nemlendirme Nemsiz Saçlar İçin Fön Suyu
Morfose Fön Suyu Kuru Saçlar
Eğer saç tipinize uygun olan seçimi yaparsanız, daha etkili sonuç alabilirsiniz.
Morfose Fön Suyu Kullananlar ve Görüşleri
Morfose Fön Suyu Kullananlar ve Görüşleri
Morfose fön suyu kullananlar görüşlerinde genel olarak memnuniyetlerini belirtiyorlar. Saçlarının daha yumuşak ve bakımlı göründüğünü vurgulayıp, kullanmaya devam edeceklerini söylüyorlar. Örnek birkaç görüşü ileteyim;
Ürün çok güzel ve kullanışlı nemli saça uygulandıktan sonra saçları yumuşacık yapıyor ve kuruduktan sonra elektriklenmesini azaltıyor.
Ürünü çok çok beğendim, kokusuna bayılacaksınız. Daha önce başka bir markanın mavi suyunu kullanıyordum bunun sıkma yeri daha pratik göründüğü için denemek istedim ve çok çok memnun kaldım. Sanırım yorumlar dikkate alınmış ve emniyet kilidi yapılmış, bir damla bile dökülmemiş.
Saçımı şekillendirirken kullanıyorum, fark ediyor. Nemli saça sıkıp fön makinası ile şekil verince farkı anlıyorsunuz. Tavsiye ederim
Mükemmellll okadar güzel nemlendiriyor hiç kabarma yok banyodan sora ilk gün artık güzel sprey şekli anlatılmaz yaşanır okadr güzel her yere eşit dağlıo incecik şekilde şiddetle tavsiyemdir
Kesinlikle çok güzel bir ürün. Saçlarımın diplerine sıkmadan kullanıyorum. Hem kolay taranıyor hem yumuşak yapıyor saçlarımı.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
ben totex kullaniyorum ama son kullanma tarihi geçmiş hala kullansam zarari olur mu ki
kesinlikle protec almalısın saydıklarınnın içinde en iyisi o bir kuaför olarak sana tavsiye ediyorum ve eğer saçların zor taranıyosa mutlaka kullanmalısın protec içlerindeki en besliyici özelliğe sahip mavi su saygılar
1
20 Yorumla
Soran
+1 yıl
Selective protec diyorsn? Ya benim saclarimda bir sorun yk da annemde rofle falan oldugu icin zor taraniyor o yuzden.
protec kullandığında rahat taramaya başlar birde argan yağı alırsan saçları daha iyi olur onarıcı özelliği yüksek bir ürün argan yağı bir dahaki röfleye kadar bayağı toplar saç kendini
rica ederim ne demek yardımım dokunduysa ne mutlu bana arrgan yağı markası kesinlikle orofludo çok ii bir argan yağıdır kullanabileceğinin en iyisi diyebilirim
orofludo oda pahalı bir ürün ama bence kalitesi tartışılmıcak bir ürün lorael mythic oilde çok etkili ucuz argan yağı bence kullanma çünkü argan zaten pahalı bir şey ucuzların içinde hiç yok gibidir yararını göremezsin nerde oturuyosun bu arada
Yok biliyorum da dedim ki onu kullanacagima baska bir yag cesiti olarim ayni sonuc eldr ederim ama bunu da kullanacam ya mrk ettim. Izmirde oturuyorum. Bir de sana bir zahmet bu selective protec due phasette ayni seymis galiba resimleri baktim da 2 tane ambalaj var. Icerigi ayni midir acaba? Srn bahsettigin urunun fotosunu paylasabilir misin?
bende karşıyakadaydım girne caddesinde İzmir çok güzel bir şehir özlüyorum gerçektende harkulade insanları diğer illere bakıldığında daha medeni sıcak yakında tekrar yerleşmeyide düşünüyorum zaten bakalım ne işle meşgulsün bu arada
Evet İzmir guzel :) Ben ist de ck seviyorum ana iste orda guzel yasamak icin zengin olmak lazim ya da hic yasamayacan? Senin tecrubelerinden faydalanabilir miyim biraz daha, bir soru sorabilir miyim?
Izmirli degilim ama orda okuyorum :) Ya benim saclarim kahve rengi dogal hic boya olmamis durumda. Boyatmak istiyorum. Hani köku dogal snra yavas yavas uclara dogru acilan boya modeli var ya onu yapmak istiyorum. Karamel renk istiyorum. Yani kirmiziya kayan sari. Ama renk acici kullanmak istemiyorum. Rofle yapmadan sadece boya ile yapilir mi bu? Ben sordum, tamam dedi kuafor kullanmayiz dedi ama baska bir yerde bir arkadasim kullanmak istemiyorum dedigi halde kuafor acici kullanmis. Bilemedim bnde. Saclarimi mahvetmek istemiyorum acici ile.
saç pigmentleri önemli olan kimisinde çok koyudur ve boya açamaz saçı ondan dolayıda açıcı kullanırlar arkadaşınında başına gelen olay büyük ihtimalle budur pigmen koyu oldugu için boya işe yaramamıstır kuaförde mecbur kalıp açıcıya başvurmuştur ama anladığım kadarıyla senin saçların ole koyu bir saç değil olmadığı içinde boyayla çok rahat yapılabilir zaten bir kuaförde keşinlikle en son çarede açıcıya baş vurmalıdır güvenilir bir kuaförde yaptırmanı tavsiye ederim mümkünsede boyayı hazırlarken mutlaka bak
Ben 16 Aralık 2016 cuma oglene dogru sipariş verdim akşam saatlerinde geldi sacimda açıcı ve boya kullanımından ağır yanıklar vardı ve tereddutteydim ama almak isteyenlere gözü kapalı tavsiyemdir harika birseyyy inanılmaz etki gosterdi sacimdaki duş sonrası yapışkanlık gitti yumuşacık oldu alırken acaba mj diyordum ama iyiki almıştım gitti gidiyor dan sipariş verdim 20 TL kargo ile sarıkız mavi bakım suyu iyi ki iyi kiii farkettim bunuuu
Kuaforlerin fon oncesinde (duzlestirici oncesinde de olur) kullandigi sac kremi+termal su. Saclari acmak, yumusatmak ve parlaklik vermek icin kullanilir.
En İyi Cevaplar