• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Moda & Stil

Sevgilim aynı pembe tişörtü giymemiz için ısrar ediyor. Erkek adam yapar mı?

ToprakBey_
ToprakBey_ Takip Et
Yoda Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
82
Yapay Zekaya Sor
Sevgilim aynı pembe tişörtü giymemiz için ısrar ediyor. Erkek adam yapar mı?
Sevgilim aynı pembe tişörtü giymemiz için ısrar ediyor. Erkek adam yapar mı?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • AtomunÇekirdeği
    AtomunÇekirdeği Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 67%
    +1 yıl

    Rengin cinsiyeti olmaz bence...
    Kaldı ki sevdiğin insan için yapmam dediğin şeyleri yaparsın buda aşkın doğası...
    O yüzden onun mutlu olmasını sağlayacak ise giyerim ben şahsen...
    Neticede kimsenin ne düşündüğü umrumda olmaz ondan başka... Oda bana yakıştırıyor ise kendimi onun ellerine bırakırım sorun olmaz :)

    2
    3 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Giyeyim yani , tabi ki dediğin gibi onun mutlu olmasını sağlayacak herşeyi bende yaparım

      Yorumla
    • AtomunÇekirdeği
      AtomunÇekirdeği
      +1 yıl

      Giy tabii...
      Onu mutlu olmasından önemli mi pembeyi tercih etmemen? :)

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Yok değil :D giyeyim bari dkdkdk

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • miroveteene_
    miroveteene_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Buysa okey bu renk ise yani ama tişört değil sweatshirt olur

    Sevgilim aynı pembe tişörtü giymemiz için ısrar ediyor. Erkek adam yapar mı?
    1
    3 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Kanka resimdeki gibi istiyo

      Yorumla
    • miroveteene_
      miroveteene_
      +1 yıl

      Haydaaaa

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Erkeklik gururumuz gidicek olm kaç kaç

      Yorumla
  • inverted883
    inverted883 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    erkek adam şunu yapmaz bunu yapmaz diyen birisiyle olmayın kızlar. Bu erkekler babanın/kocanın vurduğu yerde gül biter. Hem döverim hem severim. Kocasına itaat etmeyen kadın dayaklıktır. Kocasından sonra kalkan kadından hayır gelmez, milvalinde naneler türetiyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • Bulasmayinbana88
    Bulasmayinbana88 Takip Et
    Yoda Yaş: 101 , eic 100%
    +1 yıl

    Penbe renk kızların mavi renk erkeklerin değildir. Bu tamamen toplumun koyduğu gereksiz bir kural bence. Ama bende yakıştırmıyorum. Göz alışkanlığı sanırım.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

52

Cevap

8

Cevap

  • afr0dit
    afr0dit Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Pembe giyiyor erkekler zaten görseldeki gibiyse yak bence o tişörtü

    1
    3 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Yaktım gitti 🥺

      Yorumla
    • afr0dit
      afr0dit
      +1 yıl

      Aferin iyi yaptın 😂😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • kimsinsenhaaa
    kimsinsenhaaa Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Jdjjddjs çok tatlı lenn giy gitsin ne olacak sanki.

    1
    3 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Erkeklik gururumuz var kızm bizim

      Yorumla
    • kimsinsenhaaa
      kimsinsenhaaa
      +1 yıl

      tamam kdkkds

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      dkdkdkdk

      Yorumla
  • dilara_irmak
    dilara_irmak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunun erkek adamlıkla alakasi ne? Pembenin ya da mavinin cinsiyeti mi var renk renktir istemiyorsaniz giymezsiniz tabii ama mutlu etmek istiyorsanız böyle düsünmeyin

    2
    0 Yorumla
  • suuuuu13
    suuuuu13 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 58%
    +1 yıl

    Lutfen
    Erkek yapar mı
    Kız gıbısın
    Soylemlerınden vazgecın
    Olayları cınsıyet halıne getırmesek daha yasanılır olacak yasantılarımız ve tadına varılacak🥳🤩🥳

    1
    0 Yorumla
  • Eliff52
    Eliff52 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 60%
    +1 yıl

    Pembe tshirt diyince bende bisi yok ne olacak giy diyecektim. gorseldekini diyosa eger arkana bakmadan derhal kosarak uzaklaş 😂😂😂

    2
    0 Yorumla
  • şekerlibela16
    şekerlibela16 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl

    o ne saçma düşünce eskidendi o yok kız pembe erkek mavi çocuklukta oluyo öyle şeyler ayırt edilsin diye hem giy nolcak mutlu olsun işte ayool

    2
    0 Yorumla
  • Rascoln36
    Rascoln36 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Olum çocukşar duymasının layt Selamisi misin sen kendine gel ne pembesi

    2
    3 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Demi abii bende diyorumm bunu giyersem dünya ahiret bacım olursun Alina diyorum trip atıyo

      Yorumla
    • Rascoln36
      Rascoln36
      +1 yıl

      Pembe giydirmesinden iydir

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • caydakidem
    caydakidem Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 83%
    +1 yıl

    Sevgilinin kombin sevgili olma sevdası varsa daha pastel tonlarında seçmeli haberi erkek adama mi kalmış pembeyi giymek ben giymiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    tişörtte yanlışlıkla sigara söndür kahve dök üstüne ya da çamaşır suyu falan öeödpsmdslğ

    1
    1 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      kbacshjasdhjasjasjb

      Yorumla
  • Hshggdjj
    Hshggdjj Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben kardeşimin üzerinde çiçekli mavi bir gömlek görünce eleştirdim ben bile böyle şeyler giymiyorum diye

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ilerde kızın olunca birak pembe giyinmeyi evi bile pembeye boyarsin😊

    1
    1 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Diyorsunn

      Yorumla
  • Eyylül_
    Eyylül_ Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    aynı giyinmek olabilir de pembeden başka renk bulamamış mı sevgilin

    2
    0 Yorumla
  • Lupeninsherlocku
    Lupeninsherlocku Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 88%
    +1 yıl

    Sevgili kombinleri=🤮🤮🤮🤮
    Ama renk konusunda katılmıyorum. Pembede giyebilirsin.

    1
    0 Yorumla
  • EsrarengizMatmazel
    EsrarengizMatmazel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 68%
    +1 yıl

    Erkek adam pembe giyer 😂 hazır sokağa çıkma yasağı varken giy kızın gönlü olsun

    1
    0 Yorumla
  • beynisa
    beynisa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınlar mavi giyiyo ama? Niye pembe giynesinlerki yakisiyida benxe

    1
    0 Yorumla
  • rolyapamayanoyuncu9
    rolyapamayanoyuncu9 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl

    renklerin cinsiyeti yoktur. erkek eğer adamsa sevdiği kadını mutlu eder

    1
    0 Yorumla
  • PolyannaElisa
    PolyannaElisa Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 45%
    +1 yıl

    Öghkk görselde ki gibiyse giyme, değilse de giyme ne gerek var bu saçma hareketlere!

    1
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 851 cevap paylaştı.

    Ben yaparım. Bir tişört veya renkle erkeklik zarar görmez.

    1
    0 Yorumla
  • Kbamybama
    Kbamybama Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    Sevgilimle alakalı değil siyah beyaz kırmızı giyiyorum sadece. Giymem

    1
    0 Yorumla
  • Sessiz_insan
    Sessiz_insan Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bazı pembe tişörtler erkeklere de çok yakışıyor. Erkek adam ne abi ya

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    merhaba, bana böyle erkekler çok basit geliyo pembe renk falan yakıştıramıyorum bir erkeğe böyle şeyler

    1
    0 Yorumla
  • Siyahınkraliçesit
    Siyahınkraliçesit Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Vay be lahmacundan ilk buluşmadan buraya😅 sanki biraz fazla hızlı az yavaş ol de

    1
    1 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Diyorm zaten

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkeği geç kız olduğum halde ben bile giymem çocuk renkleri sevmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ciao 🦇
    Zevkliyse neden olmasın ama yukardaki gibiyse hayır.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ne olmus bir sey olmaz herkes artık her rengi giyiyor

    1
    0 Yorumla
  • Cailleach
    Cailleach Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağır ergenlik içeren bir talep...

    2
    1 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Demii bende öyle diyorum dinlemiyor

  • persordinary
    persordinary Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Aynı giyince ele ne geçiyor anlamış değilim

    2
    81 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Bende anlamadım 🙄

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      🤣

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Hani sevgilin yoktu 😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Öhm oralar karışık mevzu kardeş

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Anladım knk

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      😂😂😂 permatik sana Kurban 😂💕🪒🪒🪒

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      ..😂😂🔪🔪🪒🪒😈😈🤣🤣

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Deli kuzum😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Sen azmı delisin 😂😂🔪🔪🔪

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Yoooo ondan arkadaşız 😂

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Deli deliyi görünce permatiğini saklarmış bizde sakladık ilk ara sonra açıldık arap atı gibi 😂

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      🙈🥰😂😂😂 bebeğim benim

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Ah benim şampanyam iyi ki varsın 💋💋😂😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Sorumu işgal ettiniz la

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Özür dileriz toprak knk abisi😂

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Gideyim mi toprak

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      O giderse bende giderim

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @Karamelaaaa Gitme

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Gitme 🥰

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Ayy ne güzel anlaşıyor benim evlatlarım😂

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Anneeee @persordinary

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Efendim yavrum çok zırlama saplarım haaa🔪🔪🔪🤣

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      😂😂😂 psikopat annneeee👻

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @persordinary Tutmayın küçük enişteyi.

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Şaka yapıyorum be bebeğim olsa ne kadar severim hele kızım olsa hele bide ondan olsa mutluluktan geberirim 🙈

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Erkek olmasın ilki şey görmekten bir hal olduk son yıllarda doğan tüm bebekler üç bacaklıydı 😂😂😂

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Beni evlatlık al nolur 😂

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Bakalım 😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Şimdi de bebeğin mi olduk dkdkdkd herkes hergün ayrı bişey diyor aga biri tatlım der diğeri canım der diğeri bebeğim der :D çözemiyorum artıık

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Topyak kaydeş olalimmi

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @Karamelaaaa Oyayıum mı biymem

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @Karamelaaaa Bebek mi oldun şimdi dee djdjdjdkdk

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Çoklu kişilik bozukluğu var bizde😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @persordinary Demii bencede kuzu

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Öyle bence normal değiliz çünkü 😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Burdaki kimse normal değil ki kızım djdjdjd

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Aynen ya nelerle karşılaştım😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Satanist bile var la

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Neler neler

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Seni beni yer buradakiler

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Bende az değilim 😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Ondan ne şüphe kızım sendende korkmuyorum değil

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      O kadar zamandır bu sitedeyim karşılaştıkta neden son üç gündür tüm ilgini bana yönelttin anlayamadım orasını olayın 😂😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Ne bileyim kızım dhdhdhd ben her değer verdiğim kişilere böyleyim :D sadece seninle konuşmuyorum ki burda :D

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Hmm anladım iyi bari 😁

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Öyle

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Ben satanistim zaten noldu ki kötü bişey mi sizce?

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @Karamelaaaa Öhm yok bacım

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Her fikre saygım var

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      İnsanlar satanist diyince niye böyle bir duraksiyor anlamıyorum

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @Karamelaaaa Yok her fikire saygım var , şaşırdım sadece.

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Hem satanistim hem illuminati üyesiyim gurur da duyuyorum

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Bana bir şey demek düşmez sadece saygı duyarım

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Huzur içinde yatayım amin , ruhuma fatiha.

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Noluyor ayollllll😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @Karamelaaaa Bende saygı duyarım , birşey demek düşmez. Senin hayatın , senin kararların

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Huzur içinde niye yatıyonn😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Rahmetliyi nasıl bilirdiniz?

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      İyi bir topraktı

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Çok genç öldü yazık yazık

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Daha ömrünün başındaydı

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Bunlarıda öbür taraftan yazıyor

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      @toprakbey_Gel bana seni de şeytana kurban edeyim

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @Karamelaaaa Şeytana kurban gittik zaten bacım

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @persordinary Su çok iyi gel gel

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Geleyim mi😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Gel gel

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Bacısı kurbanın😂😂😂👨‍🎤🤘🤘🤘

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Bey tutmayın çoh fenayam

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Voay ğuş tünemiş binayağ

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Salma bırhhma gendini 😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Dobarlan bırahma kendini.

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Mesela ramazan öncesi kutsal ayinde tam 100 kedi kurban gitti yüce Lucifere çok şükür

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @persordinary Kızım bunlar bizide keser demedi deme

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Karameloda o potansiyel var🔪🔪😈😈😂😂

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      İstemiyorsaniz beni giderim merak etmeyin

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @Karamelaaaa Yok bacım

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Peki siz bilirsiniz

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      @Karamelaaaa Şaka yapıyorum len :D gitme sohbet edelim güzel böyle ddjdjd

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Bu arada Rekor kırdık ha

      Yorumla
    • persordinary
      persordinary
      +1 yıl

      Eyyy gitme sensiz olmaz

      Yorumla
  • mysticalstarfish
    mysticalstarfish Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Yook bee başka renk olsa neysede 😂

    1
    5 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Demii , Alina bunu gieyrsem dünya ahiret bacım olursun diyorum trip atıyor

      Yorumla
    • mysticalstarfish
      mysticalstarfish
      +1 yıl

      İlla pembe mi olucakmis😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Öyle diyor :D Alina giymem fiyorum kızıyor

      Yorumla
    • mysticalstarfish
      mysticalstarfish
      +1 yıl

      Çare yokki ya giycen ya da tribini cekicen mecbur😂

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Psikolojimi bozdu kız

      Yorumla
  • Sethra
    Sethra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence kim isterse istesin sevmediğin kıyafeti giymenin bir anlamı yok. Onun yerine ikinizin de beğendiği kıyafetler giyebilirsiniz.

    1
    0 Yorumla
  • WwEzgii2
    WwEzgii2 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Pembe ne ya. Sıkıntı ya bende ya kızda. Bende dişiyim ama full siyah ve erkek tişörtleri giyorum

    1
    0 Yorumla
  • Dilek0734
    Dilek0734 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Valla siyah gri vs anlarım da pembe ne ya ikiz Misiniz siz sanki

    1
    0 Yorumla
  • Laralarca
    Laralarca Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yap nolcak heves etmiş kız kırma

    2
    0 Yorumla
  • YoğurtluÇikolata
    YoğurtluÇikolata Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Giyme yav o ne ben bile giymem

    2
    0 Yorumla
  • Nutella0634
    Nutella0634 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Yapma abicim uyma şeytana derdim🤭

    1
    0 Yorumla
  • Thirt13n
    Thirt13n Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Yapardım dostum. Zaten pembe rengi severim.

    1
    0 Yorumla
  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 384 cevap paylaştı.

    Yapar tabi olum pembe mavi ayrımı mı kaldı

    1
    0 Yorumla
  • YalvarBarışalım
    YalvarBarışalım Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Ne var be giysen ölür müsün

    1
    0 Yorumla
  • Kahve_-Kokusu
    Kahve_-Kokusu Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Giy sen de ölmezsin korkma.

    1
    0 Yorumla
  • thediana1
    thediana1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    renklerin cinsiyeti yoktur giy tabi

    1
    0 Yorumla
  • Wolfg
    Wolfg Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkeklerde pembe giyebilir

    1
    0 Yorumla
  • dicleciğim
    dicleciğim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    ayyy ölür müsün giyy işdee

    1
    0 Yorumla
  • Coiffeur34
    Coiffeur34 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Evde giyin jsjsjsj bugunde trolendik 😅😅

    1
    0 Yorumla
  • hgtgshv66yvs6ysv
    hgtgshv66yvs6ysv Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Eğer gerçekten seviyorsa yapar

    1
    0 Yorumla
  • ponçikkız0056
    ponçikkız0056 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Oha çok tatlı yakışır bence giy

    1
    0 Yorumla
  • edax21
    edax21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Pembe beyaz giyin daha uyumlu olursunuz. jsjs

    1
    0 Yorumla
  • lumos_01
    lumos_01 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 62%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 663 cevap paylaştı.

    Erkeği pembe bozuyor bence

    1
    0 Yorumla
  • Meiry
    Meiry Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 608 cevap paylaştı.

    Midem bulanir boyle seylerden

    1
    0 Yorumla
  • aleyy_xx
    aleyy_xx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Giy bunda ne var

    1
    3 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Erkeklik gururumuz okşanır bacım

      Yorumla
    • aleyy_xx
      aleyy_xx
      +1 yıl

      Neden pembe t-shirt giyen erkek çok gördüm hiçte erkeklik gururları okşamamıştı

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      Hmm

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Gecesine Tanga Giydirirsin Olur Biter.

    1
    1 Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      lan oğlum djdjdkdkdjuw

      Yorumla
  • Jendeukiee
    Jendeukiee Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    yapma sakın be

    1
    0 Yorumla
  • fiidaan
    fiidaan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Saçma bence

    1
    0 Yorumla
  • OnDakikayaOradayım
    OnDakikayaOradayım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 106 , eic 92%
    +1 yıl

    Ne gerek var ya

    1
    0 Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır giyme

    1
    0 Yorumla
  • KimimBenBurasıNeresi
    KimimBenBurasıNeresi Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgili için yapmaz

    1
    0 Yorumla
  • Bnçbn
    Bnçbn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    Yapmazz

    1
    0 Yorumla
  • BeşiktAşklıHatunn
    BeşiktAşklıHatunn Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Yapar

    1
    0 Yorumla
  • Maışmak
    Maışmak Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Giymem aga yok

    1
    0 Yorumla
  • MDMSO
    MDMSO Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Yapmaz

    1
    0 Yorumla
  • matmazeling
    matmazeling Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Pembe mi olmaz ya

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ee ne güzel işte :D

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Sevgilim aynı pembe tişörtü giymemiz için ısrar ediyor. Erkek adam yapar mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkek adam pembe t-shirt giyermi? 30 cevap verildi
Erkeklerin pembe giymesi? 105 cevap verildi
Pembe renk gömlek giymek saçma mı olur sizce? 20 cevap verildi
Erkekler pembe giymeli mi? 55 cevap verildi
Erkekler pembe giymeli mi? 105 cevap verildi
Erkeğime pembe külot aldım hemi de fiyonklu cicili bicili ama işe giderken giymem diyor, napmalıyım? 55 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨