Moda & Stil Bu elbiseden almayı düşünüyorum sizce nasıl yaşım 25 çok hoşuma gitti sizce nasıl? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Bu elbiseden almayı düşünüyorum sizce nasıl benim çok hoşuma gitti 25 yaşındayım Bu elbiseden almayı düşünüyorum sizce nasıl yaşım 25 çok hoşuma gitti sizce nasıl? Cevapla Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Dropaline_ Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 33% +1 yıl Leopar sevmediğim için beğenmedim ama ben de buna benzer çiçekli bir elbise aldım :') Üstte hoş duruyorlar efil efil 0 0 Yorumla
NefarkederkiBamBamm Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Elbisenin dikim ve kalıbı hoş. Fakat renk olarak 30-35 gibi duruyor... Ben bu tonu hep daha olgun kadınlarda görmeye alışkınım... 0 0 Yorumla
Yalanadoydum Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Beyaz spor ayakkabı ya elbise daha genç dösterilir giyme ama koluna tutmak icin kot cekette alabilirsin 0 0 Yorumla
BeşiktAşklıHatunn Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Yaşına göre fazla olunca duruyor daha genç gösteren canlı renkler tercih etmelisin 0 0 Yorumla
semiherdn16 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Klasik bi kıyafet yıllardır var gibi daha farklı şeyler bakabilirsin 0 0 Yorumla
SER34KAN34 Takip Et Yoda Yaş: 50 +1 yıl ikizler burcu olup bu elbiseye hayır diyecek hatun yok :) 0 0 Yorumla
Emrekiller Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Günlük için güzel ama özel gün için kesinlikle olmaz 0 0 Yorumla
AdenNeva Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl bence kötü görünüyor, desenleri daha güzel olan bir elbise tercih edebilirsin. 0 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et Master Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl Moda & Stil konusunda 2b cevap paylaştı. düşünmeyi bırakmalısın :) 0 0 Yorumla
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 400 cevap paylaştı. Pek beğenmedim. 0 0 Yorumla
Masmavi100 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 69% +1 yıl Moda & Stil konusunda 559 cevap paylaştı. Desen kötü 0 0 Yorumla
EhliyetsizPilott Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Moda & Stil konusunda 970 cevap paylaştı. güzel 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Leopar sevmediğim için beğenmedim ama ben de buna benzer çiçekli bir elbise aldım :') Üstte hoş duruyorlar efil efil
Elbisenin dikim ve kalıbı hoş. Fakat renk olarak 30-35 gibi duruyor... Ben bu tonu hep daha olgun kadınlarda görmeye alışkınım...
Beyaz spor ayakkabı ya elbise daha genç dösterilir giyme ama koluna tutmak icin kot cekette alabilirsin
Yaşına göre fazla olunca duruyor daha genç gösteren canlı renkler tercih etmelisin
Klasik bi kıyafet yıllardır var gibi daha farklı şeyler bakabilirsin
ikizler burcu olup bu elbiseye hayır diyecek hatun yok :)
Günlük için güzel ama özel gün için kesinlikle olmaz
bence kötü görünüyor, desenleri daha güzel olan bir elbise tercih edebilirsin.
düşünmeyi bırakmalısın :)
Evet fiziğin böyleyse yakışır
Yaş aldıracak bir desen.
Demode
daha olgun gösterir fotoğrafdaki senmisin
Güzel değil
çok hoşmuş sevdim
Çok güzel. Hangi siteden
Pek beğenmedim.
Desen kötü
40 yaş üstü sanki
deseni sevmiyorum elbise güzel
Hos cekici
kötü seçim bence..
Güzel elbise
Güzel elbise yazlık
güzel duruyor
Bence gayet hoş
güzel
almalısın
Fiziğin önemli bence
cok evcil bu ya
Çok Sexsi al bence