Spor ayakkabıların kölesiyim resmen. Bu yaşıma kadar ayağıma spor ayakkabıdan başka bir ayakkabı girmedi. Sürekli spor giyindiğim içinde arkadaşlarım az kadınsı ol stiletto falan giy dedi. Ne yani spor ayakkabı giyince kadınsı olunmuyor mu? Nasıl bir kafa yaşıyorlar anlamıyorum.
Stiletto yerine spor ayakkabı giymek beni kadınsı yapmaz mı?
Kadınsı olmak için de insan kendi rahatından vazgeçmemeli. Topuklu giyilecek durum, gün, an, kıyafet var; giyilmeyecek zamanlar da.. Takıl kafana göre, hangisi hoşuna gidiyorsa..