Arkadaşım biraz daha iddialı giyinen taraf, tam olarak olmasa da soldaki gibi giyiniyor croptop altına deri kırmızı tayt kışın bunun üstüne kırmızı kürk giyer falan. Bense tam olarak sağdakiyim altında düz bi sneaker, kışın kotun üstünü düz kazaklar ya da hoodieler alıyor yani aşırı standart. Dışarıdan tarzımızın bu kadar farklı oluşu garipseniyor mudur :D
En yakın arkadaşımla tarzımız uymuyor, dışarıdan garip mi duruyoruzdur?
Eğer arkadaşına güveniyorsan onu sevip saygı duyuyorsan hiçbişey aranızda problem olmamalı oda aynı şekilde bende iddialı giyinen biriyim dikkat ediyorum çok güzel havalı kombinler yapıyorum modayı yakip ediyorum haliyle dikkat çekici oluyorum yanımdaki arkadaşlarımda normal giyiniyor aynı senin tarzın gibi bilmiyorum ama hep böyle insanlarla arkadaş oldum hep öyle insanlar denk geldi bana hayatın bir oyunu galiba hep zıt kutuplara denk geliriz ama basit biri olmuyoruz bazıları öyle konuşmuş kendilerine baksınlar bizim kişiliğimizde karakterimizde tam Allaha şükür kendi şerefsizliklerine ve iğrençliklerine bakmıyorlar onlar :) ben erkekler için böyle giyinmiyorum kendim sevdiğim için giyiniyorum costplay tarzlarınada bayılıyorum böyle giyinince kendimi daha iyi hissediyorum erkekler az gözlerini çevirsinler namus diyince ilk kadından bahsediyorlar hangileri gözlerini çevirmiş? hepsi sırayla yoldan geçen kızların üstünü başını gizlice çekiyorlar neymiş basit giyiniyorlarmış :) işte kime ne anlatacaksın böyle namustan bahsedenler en namussuz insanlardır canım sende takılma sende giyinebilirsin sende ilgi çek sende istediğini yap kime ne erkeklere göre mi yaşayacağız?
Farklı kişilikler ya da farklı tarzlardan hoşlanan insanların arkadaş olması ve birlikte vakit geçirmesi çok normal bir şey. Bakan kişilerin toplu olarak uyumlu olup, olmadığınıza bakacağını sanmıyorum o yüzden de garip durmaz.
Arkadaşlığının giyim tarzıyla ne alakası var. Ama dersen ki böyle giyinerek ilgi çekmeye çalışıyor ve bu durum beni rahatsız ediyor. Veya başka bir görüş olarak; böyle giyindiği için dikkat çekiyor ve ben bu durumu kıskanıyorum.. diye düşünüyorsan o senin bileceğin iş. Böyle bir durum yoksa kafana takacak bir şey yok. Benim de bacanağım her yere yırtık pırtık haşufmanla geliyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benim de en yakin arkadasimla aramda 5 yas var. o 25 ben 20 yasindayim. ayrica boyu da benden epey uzundur. tarzlarimiz da ayni tarif ettigin gibi. ben kisin bile ince corapla mini etek giyen biriyim. iddiali olmayi cok severim ve cogunlukla acik giyinirim. o ise tam tersi esofman cekip geliyor mesela cogunlukla yanima. bize sasiranlar oluyordu ilk baslarda yakinlarimiz falan. ama 2 senedir cok yakin arkadas oldugumuz icin alistilar :)))
Benimde ablamla uyuşmuyor o yüzden alışverişte bütçenin kısıtlı olduğu zaman o dar ya da gömlek beğeniyor ben tayt ya da swet beğeniyorum kavga ediyoruz kim kazanırsa ya da taş kağıt makas yapıp hallediyoruz
@dengesizsjsjjkk Sahte olmasında sorun yok genel olarak ama aklıma şu geldi, insanlar rekabeti severler bundan dolayı bir insan başka bir insanda ki sahte kürkü görür ve beğenir, ama rekabet etmek adına daha iyise sahip olmak ister, maddi durumu da iyidir gider gerçeğini alır.
Bence o yüzden kürk imajının artık ortadan kalkması lazım. İnsanların aklına gelmemesi lazım.
en yakın arkadaşım ferace ve upuzun bir başörtü kullanıyor ben de file çorap giyiyorum ve birlikte her yerde kol kola dolaşıyoruz :D garip durmuyorsunuz, farklılıklar güzeldir.
garip değil de arkadaşın daha ilgi çekicidir muhtemelen ve daha şık görünüyordur bende arkadaşın gibiyim ve yakın arkadaşım benden dolayı tarzını değiştirdi benim gibi giyinmeye başladı
Ben kafa dengi biri isterdim, rahat takılmayı seviyorum. Ve arkadaşımın da öyle olmasını isterdim. Soldaki bana hiç samimi gelmiyor. Soruya gelince niye garipsesinler ki, bir sürü insan var dışarıda böyle
soldakini tercih ederim her zaman o tarz kadınlar dikkatimi çekmiştir oda zaten biraz dikkat çekmesi adına ilgi üzerinde olması adına öyle giyiniyordur 😉
Ben sağdakini görmem muhtemelen (olası günlük sportif kıyafet olduğu için) ama soldakine bir bakar “aman yareppi” diye geçiririm içimden. Buna ne gerek vardı tarzında sjsjs
evet biriniz spor giyinirsen diğeriniz klasik giyiniyorsanız garip görünürsünüz arkadaş demek insanın kendisi demek üzüm üzüme baka baka kararıyor neticede
Ne farkederki ben ve arkadaslarimin tarzida ayni degil bazen abartan taraf ben olabiliyorum o asiri sade oluyor veya tam tersi ama hic sorun etmedik ikimizde farkliyiz
Ya eziklik şöyle bi arkdaş vardı benim çok güzelsin güzel giyiniyorsun ben yanında basit kakıyorum sen manken gibisin diye hayıflanıyordu hep gördüğünde nası giydin diye eleştiriyordu kaldıramıyordu yanlar kısaca Herkes sana bakıyor falan diyordu bende kestim arkadaşlığı bundan dolayı dedim hem niye takıyorsun onun da tarzı öyle demek ki arkdaşlığını seviyorsan niye basit görünesin ki dışardan böyle şeylere takma bence ama işte takarsın
Bence ikiside hoş. Ama sanki farklı yerlerde giyilebilecek kıyafetler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende solda ki gibi giyiniyorum dışarıda. arkadaşım da benim gibi giyinsin isterim yoksa farklı hissederim kendimi herkes bana bakar ona bakmaz falan değişik
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ananın se*ynden çıkan kan bağı olan kardeşlerinle ayni şeyi düşünmezsin elin kızından mi bekliyorsun. Vay umudundan öptüğüm 😏
Sen sadeliği o abartıyu seviyor olabilir. Kime ne. Senin tarzında hoş. Arıyorum bana da daha dikkat çeken şeyler, daha az dikkat çekiyor bende. Buda benim yapım. Kime ne? 😊