En yakın arkadaşımla tarzımız uymuyor, dışarıdan garip mi duruyoruzdur?

Arkadaşım biraz daha iddialı giyinen taraf, tam olarak olmasa da soldaki gibi giyiniyor croptop altına deri kırmızı tayt kışın bunun üstüne kırmızı kürk giyer falan. Bense tam olarak sağdakiyim altında düz bi sneaker, kışın kotun üstünü düz kazaklar ya da hoodieler alıyor yani aşırı standart. Dışarıdan tarzımızın bu kadar farklı oluşu garipseniyor mudur :D
En yakın arkadaşımla tarzımız uymuyor, dışarıdan garip mi duruyoruzdur?
En yakın arkadaşımla tarzımız uymuyor, dışarıdan garip mi duruyoruzdur?
Cevapla