
Rahatsız ediyorsa neden gıyiliyor?
Dunki sorum resımden dolayı kaldırıldı

The_boxer sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Yerine göre giyerim. Genelde tayt giydiğimde de daha uzun ve salaş üstler tercih ediyorum. Çünkü sürekli izlenmek hoşuma gitmez. Bariz bakıldığını da fark edersem tepki gösteririm. Yoklukta gibi kadınları izleyipte giydiğine giyeceğine pişman eden erkekler o rezilliği de kabul etmeliler çünkü bu da apaçık bir taciz.
Genelde üzerine uzun ve bol tişörtler ya da sweet giyorum hem öyle daha hoş durduğunu düşünüyorum hemde diğer türlü hoş bir görüntü olmuyor tayt üzerine yarim atlet ya da crop giyiyosam belime bisey bağlıyorum çözümlerim bunlar
bakılsın diyenler emin ol iğrenç bakışları kastetmiyor. sapıkça bakanlardan ya da o niyetle uzun uzun bakandan kimse haz etmez. ben rahatıma düşkünüm o yüzden de ne istersem giyerim.
Siz kadınlar herseyı kendınıze cevırmekte cok ıyısınız bunu cogu hemcınsınız bıle kabul edıyor. Sen erkegın seyını gosteren tayt gıydgını dusunsene sapık dersın demı sız nıye goguslerınızı kalcanınızı önunuzun dudaklarına kadar bellı eden seyler gyınce sapık olmuyorsunuz asıl sapık senın gbı ozgurum dusuncesınde kendını sergıleyenler
Anlamakta guclukmu cekıyorsun ısınemı gelmıyor? Erkegın gogus kıllarını gostermesıyle senın vajına dudaklarını goguslerını gostermen erkegın kalcasını gostermesıyle kadının gostermesı aynı seymı gogus kılından tahrık olunmaz ama kadın goguslerınden olunur penısten olunur vajınadan olunur
aslında aynı şey sen erkek olduğun için kadını hassaslaştryorsun ve tabii erkek egemen toplumun kafasıyla düşünüyorsun. sorması ayıp kadın memesiyle erkek memenin ne farkı var? hiç ikisi de meme. ama erkek egemen toplum kadını daha ayıp algılıyor. kafanızı değişin önce, sonra anlarsnz ne dediğimizi.
Vajınası acık resımmı paylasayım asıl mal olan sensın. Ayrıca cameltoe resımle oaylastım soru kaldırıldı acıklamada var cenen kadar kafanı calıstrda oku.! Taytı gıyıyorlar vajınanın dudakları gorunuyor. Gogus dekoltesınde catal gorunur lafımız yok ucu gorunuyor gogus komple dısarda. Kalcada kulodunun rengı desenı bellı oluyor etek gıyıyor oturmasını bılmıyor kuludu ortada sort gıyıyor poposunun yarısı löp löp dısarda senın anlama kapasıten zayıf bence başka kapıya burdan sene ekmek cıkmaz
Bakan her türlü bakıyor zaten o yüzden hayır rahatsız etmiyor
İğrenç belli eden şeyleri sevmem giysem bile tunik giyerim
Açıklar da tunik giyeblr
🤷🤷
Rahatsız olmuyorum zaten bakan her türlü herşeye bakıyor
Ediyor ama mecbur giyiyorum dar paça pantolon yakışıyor bazen ister istemez belli oluyor
Of kime ne bundan. Ben giymem üstüme uzun bişey giyerim genelde.
Rahatsız olsam giymem zaten
Tayt giymenin amacı bu zaten
Yani evet bazıları rahatlık için giyiyor ama genellikle böyle
Abartanlar pick me boşver onları kullandiriyolar kendilerini
Rahatsızlık hisseden zaten giymez
Bir aman yok giyiyorum 😄
Evet
Niye rahatsız etsin ki yakıştığı için giyiyoruz
Giymiyorum
Hayır etmiyor
Rahatsız olmam
Giymiyorum
et-mi-yor
Giymem böyle şeyler
SA NA NE
Sen davet ettin bende görüş paykaştim ne giydiğimi söylemek zorunda değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?