Tayt ve sportif giyinen biri hakkında olumsuz düşünür mü erkekler gerçekten?

Arkadaşla yürüyüşe çıktık ben açık ve bekar, o tesettürlü ve elbiseliydi. Yürürken de pantolon hem rahat değil, hem de yıpraniyor haliyle.
Bana taytımı nerden aldığımı sordu. Tayt siyah ve yanları biraz şeffaftı. Ama uzun bir ceket var üstümde hep popoyu kaplayan tarz giyinirim yürüyüşe çıkarken.
Sonra da ben de istiyorum ama biraz daha açık olandan, evde giymeye dedi. Ama kocam izin vermiyor evde dedi. Gülüyordu bunu söylerken. Kocası buna sen evde giyersen sokakta da giymek istersin ilerde demiş. Evde bile öyle şeyler giymesine izin vermiyormuş karisinin. Komik bulmadım açıkcası bir şey de demedim ne değişik kocan var dedim tek.

Sokakta tayt giymek ayıp mı yani?
Sonradan düşündüm bu bana laf mı sokuyor acaba diye. Niye öyle bir şey dedi bana sizce? Erkekler kötü mü düşünür öyle birini görünce?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel hayatta değil. Spor salonu kapali diye bi gün evde agirlik calisiyor, bi gün yürüyorum parkta.
ve üstüm bol. Popo vs gözükmüyor kesinlikle. Erkeklerin düşünceleri gerçekten çok ilginç yorumlardan gördüğüm kadariyla.
Tayt ve sportif giyinen biri hakkında olumsuz düşünür mü erkekler gerçekten?
Cevapla