Bir kızın gerçekten güzel olup olmadığına saçlarını at kuyruğu yaptığında karar verilebileceğini düşünüyorum sizce mantıklı mı?

bir kızın gerçekten güzel olup olmadıgına saçlarını at kuyrugu yaptıgında karar verilebileceğini düşünüyorum sizce mantıklımı? çünkü herhangi bir bayan yüzünün sekline göre kendıne yakısacak bir model buluyor elbet ama at kuyruğu yaptıgında yüzü tamamen açığa çıkıyo ve güzelliği o zaman ortaya çıkıyo bence
Bir kızın gerçekten güzel olup olmadığına saçlarını at kuyruğu yaptığında karar verilebileceğini düşünüyorum sizce mantıklı mı?
Cevapla