Sizce nikah için kesinlikle beyaz mı giyilmeli, yoksa hangisinde mutlu hissediyorsak onu mu giymeliyiz?

Nikah için dis çekim yaptiricaz nişanlımla bu elbise çok hoşumuza gitti. Ama herkes beyaz giyilir falan diyor bi kısmı beğendi. Ben nikah için dis cekimden ziyade asil olsun istiyorum sizce nasıl?
Sizce nikah için kesinlikle beyaz mı giyilmeli, yoksa hangisinde mutlu hissediyorsak onu mu giymeliyiz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yorumlariniz için teşekkürler kendi istediğimi yaptım kimseye kulak asmadan iyi ki varsınız
Sizce nikah için kesinlikle beyaz mı giyilmeli, yoksa hangisinde mutlu hissediyorsak onu mu giymeliyiz?
Cevapla