Kaşlarınızı nasıl alıyorsunuz? İnce kaş mı seversiniz yoksa kalın kaş mı? Sık sık alıp inceltir misiniz?

Evet bu sorun bayanlara fakat erkekler de bayanlar hakkında fikirlerini paylaşabilir :) Kızlar, kaşlarınızı nasıl alırsınız? Sir ağdayla mı, cımbızla mı yoksa tıbbi eldivenle mi? Epilatör demiyorum malum o bölgeye epilatör dayanmaz :) Cımbızla vs. alıp kaşlarınızı inceltir misiniz yoksa fazla uğraşmam mı diyenlerdensiniz? Hele bayanlarda ince kahverengi kaş çok hoş oluyor ben kalın kaşı hiç sevmiyorum, kalın kaşlılar nedense bana çok ince gelir... Kaşlar çok ince olmalı bence böyle Pınar Altuğunkiler gibi :) Ssizin kaşlarınız nasıl?

https://i.hizliresim.com/onrvg9.jpg
https://i.hizliresim.com/Jdn1YJ.jpg
https://i.hizliresim.com/Do4ZRo.jpg
https://i.hizliresim.com/lBvl9r.jpg

Bunlar güzel modeller :) hele birde piercingle daha güzel duruyor :) süz neler düşünüyorsunuz?
Kaşlarınızı nasıl alıyorsunuz? İnce kaş mı seversiniz yoksa kalın kaş mı? Sık sık alıp inceltir misiniz?
Cevapla