Evet bu sorun bayanlara fakat erkekler de bayanlar hakkında fikirlerini paylaşabilir :) Kızlar, kaşlarınızı nasıl alırsınız? Sir ağdayla mı, cımbızla mı yoksa tıbbi eldivenle mi? Epilatör demiyorum malum o bölgeye epilatör dayanmaz :) Cımbızla vs. alıp kaşlarınızı inceltir misiniz yoksa fazla uğraşmam mı diyenlerdensiniz? Hele bayanlarda ince kahverengi kaş çok hoş oluyor ben kalın kaşı hiç sevmiyorum, kalın kaşlılar nedense bana çok ince gelir... Kaşlar çok ince olmalı bence böyle Pınar Altuğunkiler gibi :) Ssizin kaşlarınız nasıl?
https://i.hizliresim.com/onrvg9.jpg
https://i.hizliresim.com/Jdn1YJ.jpg
https://i.hizliresim.com/Do4ZRo.jpg
https://i.hizliresim.com/lBvl9r.jpg
Bunlar güzel modeller :) hele birde piercingle daha güzel duruyor :) süz neler düşünüyorsunuz?
https://i.hizliresim.com/onrvg9.jpg
https://i.hizliresim.com/Jdn1YJ.jpg
https://i.hizliresim.com/Do4ZRo.jpg
https://i.hizliresim.com/lBvl9r.jpg
Bunlar güzel modeller :) hele birde piercingle daha güzel duruyor :) süz neler düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar