İlk ağdanızı & epilasyonunuzu ne zaman yaptınız? O anki duygu nasıldı?

Kızlar, ilk olarak kıllarınızı ağda yaptığınız zamanlar ne zamandı? Ya da tüyleri epilasyon makinesyle de alanlar var mıydı? İlk olarak tüyleriniz ne zaman çıkmaya başladı? Genelikle bayanlarda regl döneminin başlangıcı olan 12,3 yaşından itibaren çıkmaya başlıyormuş :) ilk ağda yaparken canınız yanıp ağladınız mı? O anki duyguları paylaşır mısınız arkadaşlar :) Benim ilk 11,5 yaşında çıkmıştı kıllarım 2005 sonu gibi ve jiletle temizlemek çok acayip bir duyduydu Mutlu bayramlar herkese :)
İlk ağdanızı & epilasyonunuzu ne zaman yaptınız? O anki duygu nasıldı?
Cevapla