İlk adet olduğunuz da kime söylediniz annenize mi? Ve ne hissettiniz?
Ben şaşırdım ve korktum ne oluyor dedim. Sonrada alıştım.
İlk adet olduğunuz da kime söylediniz annenize mi? Ve ne hissettiniz?
Ben şaşırdım ve korktum ne oluyor dedim. Sonrada alıştım.
bi gün tuvalete gittim iç çamaşırımda kan vardı tabi kırmızı olmadığı için anlamadım ve anneme söylemedim. ertesi gün peçeteye kan geldi "bu ne ya" dedim sonra bi gün karnıma ağrı girdi. tuvalete gittim lan gelio korktum ağlıyorum ablama sesleniyorum. titriyorum korkudan. ablamın tepkisi "anaa bu âdet olmuş ya gıı" sonra ped falan verdiler. bu kadar 😂
zaten önceden neyin ne olduğunu biliyodum karnım ağrıyo diye lavaboya gittim regl olduğumu gördüm gidip anneme söyledim
Çok sevinmiştim koşarak anneme söyledim annemde tutucu bir tip kızmıştı bana hiç bir şey söylemeden pes vermişti
Ağlaya ağlaua anneme söylemiştim. Neden ağladın diye sormayın ben de bilmiyorum 😅
İç kanama falan geçiriyorum sanmıştım :D
Korkmuştum garipti :D
Aha defim6ne oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?