Sizce kadınlarda spor şık giyim mi yoksa feminen giyim mi?

Mesela spor şık olarak kot üstüne sweat, tayt sweat tarzı, feminen olarak etekler bluzlar topuklu ayakkabılar falan mı daha hoş duruyo? Siz kadınlarda hangi giyim tarzını beğeniyosunuz?
Sizce kadınlarda spor şık giyim mi yoksa feminen giyim mi?
Cevapla