Küçük hanım, bunlarla kafanızı yorup, bu tür şeylerle meşgul olmayın. Tek düşündüğünüz, fiziki görünüşünüzde olmasın, ayrıca, söylediğin gibi bir şeyse, dert edilecek bir durumda yok. Boyun belki az bir şey daha uzayabilir, ama mucize bekleme,22 yaşına kadar azıcıkta olsa, uzarsın. İkincisi, boy ortalamasının üzerindesin, benim kızkardeşim de seninle aynı boyda.
02 Yorumla- +1 yıl
Hayır, bu sitede bu tarz konular çok açılıyor. Siz erkeklerin sadece, fiziğinizle, dış görünüşünüzle ilgilendiğinimi sanıyorsunuz. Belki erkekler, biraz daha dış görünüme önem veriyor, bunu kabul ediyorum, ama sandığınız kadar değil. Hem zaten, hemen hemen herkesin, ufak tefek kusurlarıda olabilir. Sen şimdi, eğitimini tamamla, üniversite oku, bunları düşün.
En İyi Cevaplar
+1 yılsen belinin uygun olmadığını ve kötü gözüktüğünü düşünüyorsun ama bole düşünme. belinde fazlalıklar yoksa düzgünse güzeldir. boyu senin gibi genç bir bayan için ideal. bacaklarının uzun olması daha zarif bence.
bana göre etkileyici ve güzel bir fiziğin var. canını sıkmana gerek yok.012 Yorumla- +1 yıl
siz kendi belinin bole olduğunu düşünüyorsun ama senin bedeninin daha hoş ve güzel bir yönü uzun bacaklarının olması. bu özelliğe sahip olduğun için sevinmelisin. boyun ideal ve güzel. uzun boylu olduğun için bel kısmının bole özellikte olması daha güzel. bel ölçün ideal ve hiç bir kusuruda yok. moralini bozma...
- +1 yıl
ben senin boyunu her bayana ve senin yaşında ki genç bayanlara çok yakıştırırım. daha kısa boylu olduğunu düşün. bu boy uzunluğun daha güzel değilmi. uzun bacaklara sahip olman da seni her yönden zarif bir bayan olarak gösterir. mesela elbiseler bedenninde çok şık durur. bir çok kıyafeti çok iyi taşırsın. kendine güvenin olsun ger zaman. güzelliğinin de değerini bilmelisin. her zaman olumsuz yönlerini değil sahip olduğun olumlu ve güzel yönlerini düşün...
- +1 yıl
ince bacaklar her zaman çekicidir güzeldir diye bir gerçek yok bana göre. bir bayanın ve de sizin bacaklarınızın azda olsa dolgun olması güzel bir yönünüz. ve de sıkı ve pürüssüz olmaları sizi daha güzel ve çekici yapan bir özelliktir. gerçekten kusursuzsun...
- +1 yıl
istersen ince bacaklarında olabilir. ama bacaklarının dolgun olması sıkı ve püssüz olmaları da çok güzel. sahip oldun bedeninden memnun ol her zaman. ama incelmek istersende çok yakışır...
ama fazla zayıflamanı tavsiye etmem. gereği kadar zayıfla ve istediğin formda bacaklara sahip ol... - +1 yıl
en önemlisi sıkı , düzgün ve pürüssüz bacaklara sahip olmandır. üzme canını. güzelliğinini çekiciliğinin değerini bil. en önemlisi bu değilmidir.
takıntı yapma , etrafındaki kızlara özenme yeterki olduğun bedende sahip olduğun beden özellikleri ile kendini güzel gör herzaman. - +1 yıl
memnun oldum. sevindim bahsettiğim ve belirttiğim senin için en iyi olan cevaplarımı önemsediğin için
kendini mutsuz hissetme hiç bir zaman. güzel bir genç bayansın ve her zaman bole ol.
Bence giyimini ona göre ayarlayabilirsin. Bacak boyun uzun şükret :)
Mesela dar pantolonlar ile uzun salaş üstler çok güzel olur.
Böylece göğüs-bel orantısını da ayarlamış olursun :)04 Yorumla- +1 yıl
Ben normal boyda pantolon giyip gobegi hafif acik trrcih ediyorum. Evet dedigin dogru ama bacaklarim ince ols oyle yaparim bacaklarim ince degil. Ama esofman pacalari bol ya esofman giydigimde tam kemigimde birakip udtume uzun tsort giyiyorum daha fit ve zayif seksi gozukuyor.
- Moda & Stil konusunda 675 cevap paylaştı.
+1 yılniye kötü gözüksünki. şu an aşırı saçmalamışsın. bunu hava atmak içinmi yazdın bilmiyorum ama uzun bacakta buyuk göğüste oldukça guzel şeyler. şikayet edecek bişeyler arıyor millet.
07 Yorumla- +1 yıl
belimde çok ince yazmıssın bence sende ya bunların hiçbir özelliği yok atıyorsun ya hava atıyorsun ya da kalın belli kısa bacaklı kucuk göğüslü bir kızsın ve bu özellikleri kötülemeye çalısıyorsun baska açıklaması olamaz olmamalı. incecik belli uzun bacaklı iri göğüslü bir kadın halinden şikayet ediyorsa vay onun haline.
- +1 yıl
bosver takma guzeldir guzel kalın kemer tak goğus altından belin belli olur
- +1 yıl
dikkat çekmek güzeldir dekolte olmadıktan sonra sorun yok :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
+1 yılfotonda da alman kadın gülle takımı üyesi gibi duruyorsun... hayal gücümün ırzına geçtin. aldı beni bir düşünce.
neyse, belinin kısa duruşu göğüslerinin büyük ve sarkık değil ama aşağıya doğru da hacim kapladığı için sana öyle geliyor olmalı. 1.64 boyun varsa kusura bakma ama zaten bacakların zaten uzun değildir.12 Yorumla- +1 yıl
takma bunları. Allah başka dert vermesin.
media-cache-ak0.pinimg.com/.../...5eaf860c78b9.jpg
en sağdaki gibi mi?18 Yorumla- +1 yıl
uzun bacak çok guzel birşeydir bu kız neyden şıkayet ediyor acaba.
- +1 yıl
www.ekadinca.com/.../Bayan-Kot-Tulum.jpg
kot tulum giyebilirsin içine beyaz badi veya oduncu gömlek
veya çan şeklinde etekleri tercih etmelisin
Erkekler uzun bacaklı kızları sever genelliklr bence buni kafana takma bacağının uzun olması belindeki kusuru önler diye düşünüyorum
06 YorumlaDusuk bel pantolon giyersen bacak boyun daha kisa gözükür. Ustune de kisa badyler degil uzun tunik gibi seyler giyersen ust bedenin oldugundan uzun gozukur
01 Yorumla
+1 yılbelimden derken? bel dediğin bölge gövenden mi bahsediyorsun?, belin uzunlugu yoktur ki anlayamadım pek
01 Yorumla- +1 yıl
göven yazmısım , gövden demek istedim
destekli ya da toparlayıcı iç çamaşırı kullan göğüslerin biraz daha toparlanmış düzgün dursun biraz uzunca bir tşört ve düşük bel pantolon giy
02 Yorumlabacak boyunun uzun olması güzel. Kilo almamaya dikkat et. Göğüslerin büyük olması da avantaj. Her şey de 4 4lük olacak değil ya. Sürekli sorun aramayı bırakalım
016 Yorumla- +1 yıl
Erkek arkadaşının yakışıklı olması sana bir şey katmaz. Asıl önemli olan seninle beraber olarak kişinin entellektüel birikimi, sana ne kadar değer vereceği ve sana ne katacağı. Yakışıklı olması elbette önemli ancak bu saydıklarım ilk sırada olmalı. Aksi halde saçma sapan bir ilişkin olur ve KS da sorarsın insanlara neden her şey yolunda gitmiyor diye..
- Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılTakma kafana şapkadan başka bişey ;) Bir adım atabilmek için dünyaları vermek isteyen insanlar var bu dünyada... :(
02 Yorumla- +1 yıl
Eeee o zaman? Üzülme emi? ;)
Boyun illegal sitedeki iddaa oranı gibiyimiş. Bence hiç zorlama iri göğüslü bayanları her erkek sever varsa balık etlilik oluruna bırak 😊
13 YorumlaAla ala Allah yartmis kizim ne yabilirsin ki tobe tobee
01 YorumlaSpor yap hem uzarsın hem de toparlanırsın baştan aşağı.
06 Yorumla
+1 yılşimdi, uzunn bacak avantajdır
+büyük göğüs avantajdır
+kilo varsa bel bölgesinde incilme yapmalısın plastes ile
+can sıkmaya değmez..03 Yorumla- +1 yıl
anladım plates şart o zaman..
aslında bence gerek yok yemeğin salcalısı kadının kalcalısı demişler :)
sırt kasını kuvvetlendir bence böylce dik durursun ya da bel esnetme hareketleri ile omurgalarının arasını açabilirsin ve daha uzun bir bele sahip olabilirsin ki böylece sorunun hallolur
03 YorumlaYok be abartmışsın erkekler uzun bacaklı seviyor zaten dert etme.
14 YorumlaBelin kısa? Gövde mi demek istedin. Gövde kısa bacak uzun yani?
04 Yorumlagözümde canlandıramadım pek. Boyun 1.64 harika. Bacak boyunun belden uzun olması normal bişey olmalı.
02 Yorumla
+1 yılsöylediğin özellikler kafamda canlandı ama pekte kötü gözüken bir görüntü gibi gelmedi :)
010 Yorumla- +1 yıl
bir fotoğrafın varsa , senin içinde bir sakıncası yoksa paylaş yorumumu söyleyeyim kanks. Böyle ne desek boş.
- +1 yıl
öyleyse sen boyunun kısa olmasından şikayetçisin :) Yapacak bir şey yok , üzgünüm kanks
- +1 yıl
connected2. me/AssWellAss
mesaj atarsan konuşalım - +1 yıl
insanların içinde konuşmak istemiyorum çünkü
- +1 yıl
keyfin bilir :)
+1 yıluzamazsın sen busun artık biraz zayıflarsan yarar görürsün. bide bence kötü değil gib ya
04 Yorumla- +1 yıl
kilon çok iyi boydan koysaydın keske resim. bence kendine haksızlık ediyorsundur
- +1 yıl
soruya eklesene oruc oruc bütün aklımı sanamı vereyim ha ha haa :D
Senin derdinin dermanı doktor haydar tömen de o sana yardımcı olur
06 Yorumla1 64 boyda uzun bacak olmaz ama evde zıpla uzarsın ben öyle uzadım :)
05 Yorumla- +1 yıl
aha bir tane daha kendini çok zeki sanan biri. 164 boya uzun bacak olmazmıs nasıl olmaz :D uzun bacak diye bacak boyunun belden kafaya kadar olan kısımdan uzun olmasına denir. nasıl bilmezsin.
çok güzelsin kafna tkma öyle şeyleri başka şeyler düşün
01 YorumlaBaşlığı okurken yoruldum:))
12 Yorumla
+1 yıl164 boyda bayak boyu ne kadar uzun olabilir ki..
01 Yorumla
+1 yılkabbullen ve bununla yaşamayı öğren
00 YorumlaModa & Stil konusunda 776 cevap paylaştı. Sende su bacaklardan ne cektin be yazzik.
00 Yorumlaseni böyle kabullenir artık birisi
00 Yorumla
+1 yılAyıptır sorması yaş kaç?
04 Yorumla- +1 yıl
Hmm takma kafana yaa yaşlanınca kambur olursun o kadar.. herkeste bir sorun var. 4 4lük kimse yok salla gitsin
- +1 yıl
Nedemek her zaman ;p
Aynı sorunu yaşıyorum
00 Yorumla
+1 yılyas kac o onemli
02 Yorumla- +1 yıl
19 sa uzar 1-2 yıl daha ama 17 deki gibi olmaz yani bir alex olmaz :D
+1 yıltavşan sağlammı?
04 Yorumla- +1 yıl
:D... evet ya da hayır..
- +1 yıl
senın ağzın daha süt kokuyu dikkat ette baban basmasın odayıı..
Gormek lazim
00 Yorumla
+1 yılGormeli?
00 Yorumla
+1 yılumutsuz vaka.
00 Yorumla
+1 yılBöyle iyisin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar