Kol tüylerimi almalı mıyım sizce, yardım ve fikirlerinizi bekliyorum?

Arkadaşlar kol tüyleri özellikle şu yaz zamanı bayağı sıkıntı oluyor. Ben şey soracaktım benim kolumda çok az tüy var dikkat çekecek kadar değil ama sizce aldırmalı mıyım? Aldırırsam çoğalır ya da çıktığında daha fazla mı dikkat çeker?
Kol tüylerimi almalı mıyım sizce, yardım ve fikirlerinizi bekliyorum?
Cevapla