Güncellemeler
+1 yıl
Dışardakı insanlar beni aynadakı burnumla mı yoksa fotoğraftakıyle mı goruyor ya :(
Güncellemeler
+1 yıl
yav yardım edın beeeeeeeeeee
Ayna insanları iki kat daha güzel gösterir. Sen burnuna dokun ve ne kadar büyük geliyor sana ona göre kesin bit yorum yapabilirsin
bana çok buyuk gelmıyor ama dün bir fotoğraf koydum kendım çekıp ıkı kat fazla buyuk gozukuyordu foto da
Bazen benim de öyle olabiliyor. Çekme yerinden kaynaklanıyor ve ne kadar uyuduğundan tut ne kadar yemek yediğine göre bile değişiyor
hmm teşekkurler
Fotograf cirkin gosteriyor insani hepsi bu
hm teşekkurler.
Cevap
0Cevap
Getir bakayım cetveli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar