Hangisi daha iyi durur kiloluyum biliyorum ama hangisi daha güzel sizce? Daha önce eşofman ile gördü kotla görmedi acaba şimdi kotu mu giysem ama eşofmanı daha çok beğeniyorum sizce hangisini giyiyim?
Hoşlandığım çocukla karşılaşacağım yarın hangi pantolonu giysem?
kot kalın bir kumaşa sahip olduğu için kilonu o kadar göstermemiş. Aksine bacaklarını biraz daha toplamış. Ama diğer keten mi diyeyim, ne diyeceğimi bilmediğim ilk görseldeki pantolon kota nazaran daha ince bir kumaşa sahip olduğu için ve yürüdükçe bacakları sallanacaktır. Bu da kötü bir görüntü ortaya çıkaracak. Ayrıca bol olduğu için bacaklarını toplamamış. Hem kot olan pantolon belini biraz daha ince göstermiş. Kesinlikle kot olanı giymelisin.