@Baran_Günay Hmm. Daha doğmadı bebek anladım ama bazen de doğum sonrası bilinenin aksine oluyor anladım. Bebek doğunca da sol kulağına kamet sağ kulağına ezan okutur arkasından bir dua da edersiniz. Yani böyle bir parti de (dini ptoğram) yaptırırsınız. Benim işim o ama uzağız. --))
Pardon, neyin şımarıklığından bahsediyorsunuz acaba, biraz açabilir misiniz? Burada ne size, ne de eğlencenize karşı herhangi bir saygısız veya negatif bir yorumda bulunmadım. Yalnızca görüşümü belirtip, saçma ve gereksiz bulduğumu söyledim..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hepsi güzelde. Cinsiyet Öğrenme Partisi nedir? Yeni duydum. Açıklarsanız sevinirim.
Bebeğin cinsiyeti öğrenilince bunu paylaşmak için parti düzenliyorlar. Bu da yeni moda oldu. Durduk yere icat çıkarıyorlar işte..
@Baran_Günay Hmm. Daha doğmadı bebek anladım ama bazen de doğum sonrası bilinenin aksine oluyor anladım. Bebek doğunca da sol kulağına kamet sağ kulağına ezan okutur arkasından bir dua da edersiniz. Yani böyle bir parti de (dini ptoğram) yaptırırsınız. Benim işim o ama uzağız. --))
Genel olarak tüm bu parti saçmalıklarına karşıyım, boş buluyorum..
Sevmeyebilir, tercih etmeyebilirsiniz ama saygı duymak zorundasınız. Şımarıklığa gerek yok.
Pardon, neyin şımarıklığından bahsediyorsunuz acaba, biraz açabilir misiniz?
Burada ne size, ne de eğlencenize karşı herhangi bir saygısız veya negatif bir yorumda bulunmadım.
Yalnızca görüşümü belirtip, saçma ve gereksiz bulduğumu söyledim..
Cinsiyet öğrenme partisi ne ya
Maksat eğlence
Kesinlikle 1 numara
En sondaki ve sondan ikinci güzelmiş..
En üstteki ve en alttaki
Ilki bence. Hayırlı olsun
1 e bayıldım
Cinsiyet öğrenme partisi mi 🤪
Aynen
İlki ve 3. sü güzel
4 çok hoş
3 güzel duruyor
2 veya 3.
5. çok güzel
Uzun olan hariç hepsi canım
Hayırlısıyla alın kucaginiza❤
Hepsine bayıldım 😍2. en çok hoşuma giden
Hadi bakalım hayırlı olsun
Sağlıkla gelsin inşallah
Amin sağ olun.
İlki ya da sonuncusu
2 iç açıcı
En son.
en alt
En üstteki
İlki bence ya da 3.