Moda & Stil Erkeklerin dışarıda eşofman giymesini nasıl karşılıyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kızlar, sizce eşofman giyen erkekler çekici midir, yoksa itici mi? Güncellemeler+1 yıl Ben şahsen dışarıda giymeye utanıyorum, ama eğer normal karşılanırsa ben de giyeceğim. Erkeklerin dışarıda eşofman giymesini nasıl karşılıyorsunuz? Cevapla Erkek Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
кσηѕтαηтiησρσℓiz Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Eşofman giyen çok rahat ve çok güzel özellikle siyah-beyaz tonları 1 0 Yorumla
Grikentli Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Nasıl giyindiğine bağlı bence. Bazıları çok itici olurken bazılarına yakışıyor 1 0 Yorumla
Berenfenty Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 38% +1 yıl gri eşofman giyen erkeklere pata küte düşüyorum. 3 4 Yorumla Grikentli +1 yıl Grinin 50 tonu gibi geziyorum daha düşen birini görmedim sksk Yorumla Berenfenty +1 yıl @Grikentli sdşlgkşgkslgkdş denk gelir illa Yorumla Soran +1 yıl Siyah olur mu? Yorumla Grikentli +1 yıl Umarım ya sksksk Yorumla
HurricaneTrs Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl Yürüyüşe giderken, ya da gündelik market vs. İçin giyiyorum. Gayet rahat ve kötü de durmuyor. 1 0 Yorumla
IsınmışViski Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Herkes ne istiyorsa giysin bana itici demek düşmez 2 0 Yorumla
kakaolukeek Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl ne çekici ne itici, normal erkek işte 1 0 Yorumla
bsbusss Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Mümkünse gri eşofman giymesinler🙄🙄🙄👍🏻 1 1 Yorumla Thunderdome69 +1 yıl Aa niyeki? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Eşofman giyen çok rahat ve çok güzel özellikle siyah-beyaz tonları
Nasıl giyindiğine bağlı bence. Bazıları çok itici olurken bazılarına yakışıyor
gri eşofman giyen erkeklere pata küte düşüyorum.
Grinin 50 tonu gibi geziyorum daha düşen birini görmedim sksk
@Grikentli sdşlgkşgkslgkdş denk gelir illa
Siyah olur mu?
Umarım ya sksksk
Yürüyüşe giderken, ya da gündelik market vs. İçin giyiyorum. Gayet rahat ve kötü de durmuyor.
Herkes ne istiyorsa giysin bana itici demek düşmez
ne çekici ne itici, normal erkek işte
Mümkünse gri eşofman giymesinler🙄🙄🙄👍🏻
Aa niyeki?
kimse ne giydiğime karışamaz ayool
İtici kro
İğrenç ötesi