Klasikler her zaman geçerlidir ama ben açıkçası demode buluyorum...


Kıyafette hoş durmuyor ama takılarda çok seviyorum. İnci bir küpem var her sokağa çıktığımda onu takıyorum. Artık onu vücudumun bir parçası olarak görüyorum 😄
Severim ama çoğunluklu olanları değil.
@Üğpoıu07 banane
@Üğpoıu07 manyak sjsjsjjs
thanks balım <3
Kızın kemeri güzelmiş aynısından ben de 2 tane var
Cevap
7Cevap
Bana da demode geliyor şık bulmuyorum açıkçası sadelik tercihim her zaman
Her şeyin fazlası abartı. İnci bir küpe hoşuma gider ama bu ne gerçekten. Ayrıca rahatsız edici gözüküyor her şeyden önce. Batar o ya
Genelde görseldeki gibi olmuyor o yüzden sevmiyorum
Yani gibi gibi aslında genelde demode oluyo ama görseldeki güzel
İnci asla hiçbir dönemde demode olarak adlandırılan bir süs olmamıştır inci kadına zerafet verir..
Merhaba,
Bir kadına giydiği elbiseden daha çok kullandığı takılar zerafet katar. İnce ayrıntıları anlayabilen insanın zekasındaki zerafet gibi.
Ben sevmiyorum. Kıyafetlerimde sadelikten yanayım, incik boncuk hiç sevmem.
Her zaman güzel gösterecek değil elbette ama mesela bu görseli beğendim
Giyside degilde inci kupe ve sac aksesuarlari cok severek kullaniyorum
Elbisenin inci olmasından sa, inci takılar demode olmayan aksesuarlardır ve asla unutmazlar
Hoş olmuş gösterişli olsada her zaman tutulur bu 😊😉
Demodeleştiren bir detay diyeyim
Sevmiyorum pek ya. Demode geliyor bana.
Aa bu görseldeki gibi ise müthiş
cingen gibi heryerde boncuk düğme vs.
Demode
Sevmiyorum
@Üğpoıu07
Teşekkürler
Hıc gıymedım bılemem kanks
Fazlasiyla demode
Çok zarif 😍
@Üğpoıu07 bana ne katiliyon knk kızlara katıl mk
@Üğpoıu07 ya bir hadi ordan
Demode
Çok saçma
Benxe şık ve zarif
Saçma
abartı görmemiş gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?