Güzellerini biliyoruz. Rus kızları güzel oluyor, İtalyan erkeklerine de yakışıklı diyorlar. Türkler ortalama bir güzellk ve yakışıklılığa sahip.
Peki ya çirkin bulduğunuz bir millet var mı?
Peki ya çirkin bulduğunuz bir millet var mı?
haberkibris.com/...ri-hangi-ulkede-2012-11-26.html
ingiilteredeymiş araştırmaya göre
ama bence hindistanda bu konuda fena değil :)
dunya sıralaması
1-çin
2-hint
3-fransa
ınsanları cırkın dıye ayırman cok yanlıs boyle bı soru sorulamaz
Güzele de güzel deme o zaman tamam mı? Yakışıklı diye kimseyi beğenme dibin düşmesin sonra. Bu kavramlar var. Yakışıklı-Güzel ya da çirkin olmak kavramlarını dile getirebiliyorsak, insanlara sıfat olarak bunu yakıştırabiliriz. Ben bunda ben problem görmüyorum. Kimseye de ana bacı sövmedik, cevaplamazsın olur biter. Böyle yanlış manlış diye ahkam kesme, sosyal mesaj vermeye çalışma.
Cevap
1Cevap
Hintliler :P
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar