kızıla boyatmayı düşünüyorum saçımı erkekler sizce nasıl olur?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSeni görmeden nasıl karar verebiliriz ki? Resim olsa neyse.. Her beyaz tenliye de kızıl yakışmıyor bu da bir gerçek. Bazılarını çok yaşlı gösteriyor, bari mesaj olarak link filan at görelim, ona göre cevap verelim.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Saç Bakım konusunda 348 cevap paylaştı. direkt kızıl yapma bakır kahve boya mılletın gozu alıssın.www.google.com.tr/search ben bundan boyamıstım
00 Yorumla
Kendi doğal saç rengini koru yoksa tamamen kaybedersin bırak kızılı sarıyı saç rengi erkekler için okadar da önemli değil farklı olduğu için sadece daha kolay dikkat çekersin fakat ilişkilerine bir getirisi olmaz.
01 Yorumla- +1 yıl
sende haklısın
images5.fanpop.com/.../...y-25850437-1600-1200.jpg bundanmı bahsediyorsun?
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
92Cevap
sadece saçla olmuyor bu işler boyun uzun olcak 1.75 en az zarif ve yüz hatların vücut hatların göze hitap ediyor ayrıca çarpıcı bir güzelliğin varsa ne hoş :)
010 Yorumla- +1 yıl
olur bence :)
- +1 yıl
belime kadar zaten :D
- +1 yıl
tövbeleer olsun :D
- +1 yıl
hahahha erkek milleti işte :D
- +1 yıl
ben öyle bir kız değilim yapan var o ayrı :D
tam benden bahsediyorsun bence popülarten artıyor kızıl saçlı beyaz tenli olmak güzel ama bronzlaşıncada güzel olyo :)
01 Yorumla- +1 yıl
hadi yaa :D
şu medcezirde oynayan mine tugay gibi olucaksan hemen boyat karı siyah saçla götüme benziyo ama kızıl saçla nefes kesiyo be
11 Yorumla- +1 yıl
hmm anlıyorum :D
+1 yılGozlerin de ela yesil falansa hic bekleme:) ben de kizilim kesinlikle cok hos ozellikle guneste:D
03 Yorumla- +1 yıl
ela işte hafif yeşil gbii :D:D:
- +1 yıl
Kos bugun boyat o zaman:D
- +1 yıl
hahahaha :D:D:
- Saç Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılçok iyiler hele birde küt bir saç kesmi çok yakışır
07 Yorumla- +1 yıl
uzuun ya küt sevmiyorum
- +1 yıl
olsun uzun çok göze çarpar
kısa küt daha iyi - +1 yıl
kestirmeem
- +1 yıl
yakışıyorsa uzun kestirmeee
- +1 yıl
yakışıyo tabiii
- +1 yıl
hadiii bakemm fazla savurma saçlarını
- +1 yıl
okeeey
- Saç Bakım konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılValla otursun karşımda saatlerce izleyeyim o derece :)
06 Yorumla- +1 yıl
ooo tamamdır :D
- +1 yıl
Bir boyatta görelim fotoğrafını :)
- +1 yıl
en kısa zamanda :)
- +1 yıl
Unutma bak ama :)
- +1 yıl
taaamam :D
- +1 yıl
Hadi bakalım :)
Ben çok beğenirim de, yakışana ayrı bir güzel yakışıyor. Ama yakışmayana da emanet duruyor.
03 Yorumla- +1 yıl
evet haklısın
- +1 yıl
saol :)
+1 yılYakışana tapılır. Bir de yeşil ya da mavi gözlüyse; müridi olurum.
111 Yorumla- +1 yıl
elaa gözlüyüüm
- +1 yıl
Yakışır yine de
- +1 yıl
oldu ozamaaan :D
- +1 yıl
Bence kesinlikle boyat :D
- +1 yıl
boyatıyoruum tamam :D
- +1 yıl
Sana teşekkür ediyorum o halde :D
- +1 yıl
Bir de en iyi seçsen çok makbule geçer asfdghdgsdfsdfssafghg
- +1 yıl
hagdsahvds onaa ben karar veririm :D:D:D
- +1 yıl
Tabii ki efendim :D :D
- +1 yıl
düşüniceeem :D
- +1 yıl
Siz en doğrusunu bilirsiniz efendim :D :D
+1 yılKendine nasıl yakıştırıyorsan öyle yapmalısın bence.Güzel olacağını umuyorum.Yardımcı olabilmişimdir umarım.
02 Yorumla- +1 yıl
çook teşekkür ederiim :)
- +1 yıl
Rica ederim.Sevindim yardımcı olabildiğime :D
readhead manyağı olarak kızıl saçlı kızlara hassaslığım var bir çoğu erkeğinde vardır. seks objesi olarak görülürsün. istediğin buysa boyat istediğini alırsın. +18 ve normal tam 13gb resim var arşivimde full redhead :D
02 Yorumla- +1 yıl
hadi be ordan (:
+1 yılhem kızıl saçlı hem beyaz tenli en sevdiğim ikisi bir arada harika kombinasyon :)) tek kelime ile anlatacak olursam hastasıyımm :) birden fazla kelime ile anlatacak olursam boşan gel kocandan :))))
08 Yorumla- +1 yıl
hemeeeen :D
- +1 yıl
tamam aynı saatte aynı yerde :)))
- +1 yıl
anlaştıık :D
- +1 yıl
bohçanı toplayıp öyle geliyosun dimi :))
- +1 yıl
5 6 valiz :D
- +1 yıl
o kadar valize gerek yok yenilerini alırız sen yeterki iste kızıl saçlı beyaz tenli bir hatunu kıramam :))
- +1 yıl
ahhahaha pekiiii :D
- +1 yıl
:))
+1 yılo yüz tipine göre değişen bişeydir ince, dar yüzlülere yakışmaz ovallerde daha çekcidir :)
00 YorumlaAşırı cırtlak kırmızı değilde turuncumsu kızıl çok güzel duruyor beyaz tenlilerde bence.
00 Yorumla
+1 yılSuratı çok beyaz olmasın.. Korkutuyo bazıları.. Özellikle gece saatlerinde..
07 Yorumla- +1 yıl
makyaj vaaar olmaz öyle bişey :D
- +1 yıl
Zaten makyajsız bir dışarı çıksanız acaba bu dünyanın hali nasıl olur :D sokakta tek bir erkek bulabiliyomusunuz bakalım :D
- +1 yıl
ben makyaj yapmadan çok çıkıyorum. herşeyin yeri vardır.
- +1 yıl
İstisnalar kaideyi bozmaz.
- +1 yıl
ben bozarııım :D
- +1 yıl
:D :D iyiymiş.
- +1 yıl
tabi :D
Saclarini kizila boyatan birseye benzemiyo begenmiyorum ben. Kadin dedigin dogal olmali.
Fantazi icin yapicaksan yolun acik olsun.00 Yorumla- Saç Bakım konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılBen sezviyorum kadinda kızıl saçi ama herkese ayni şekilde yakışmıyor ,
görmeden birşey diyemiceğim :S00 Yorumla
+1 yılya şehrin en güzel saçlı bayanı olursun
ya da tepecikli sabayat
arası yok maalesef14 Yorumla- +1 yıl
bakalım nasıl olcak :D
- +1 yıl
iyi olur umarım :)
- +1 yıl
umarıım :D
- +1 yıl
olmazsa değiştirirsin tekrar bir denemiş ol içinde kalmasın :)
her kadın kendine özü güzeldir ama sizin tercihinizz..
01 Yorumla- +1 yıl
oda doğruu
çok süperli olur. ama kızıl, kırmızı değil buna dikkat et :D
00 Yorumlakızıl esmer sarışın farketmez beyaz tenliyse kaçırır giderim. :D
16 Yorumla- +1 yıl
oda güzelmiş :D
- +1 yıl
doğruu melek gibi hatunuz:D:D:
- +1 yıl
sağlıık olsun :))
+1 yılevimin kadını çocuklarımın anası olmasını istiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
işte buu :D
kızıl saç herkeste iyi durmaz çevren ne diyor ama açık tende güzel dudur
07 Yorumla- +1 yıl
olur diyolar :D
- +1 yıl
çook uzun
- +1 yıl
niyeeee
- +1 yıl
hee tamam :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılKızıl saç hoşuma gitmiyor. Hatta itici bile geliyor çoğu zaman.
02 Yorumla- +1 yıl
zevkleer tartışılmaz olabilir
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle öyle ben sadece kendi fikrimi beyan ettim :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende beyaz tenli ve kızıl saçlı bir hatunum çokta iyi duruyor valla, öneririm ama bakımı biraz zor iki haftada bir boyatman lazım yoksa turuncu gibi oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılaykırı durur.hani eğlenecek kızlar gibi.evlenecek değilde
01 Yorumla- +1 yıl
ya öyle demeee
Ah olsada yesek ama nerdeeee.yok yok yok hiçbiryerde.
05 Yorumla- +1 yıl
ya var :D
- +1 yıl
ahhahaah hiç yok tanıdığım ya :D
- +1 yıl
hahhaaah eveeet
+1 yılfantezim asdfspdfkşsakf
dene beğenmezsen geri boyatırsın :)01 Yorumla- +1 yıl
bende öyle düşünüyorum :)
çok fazla bulamıyoruz. zira bu çeşit kadın insan kişileri genelde kuzey ülkelerde yaşıyorlar.
03 Yorumla- +1 yıl
eveet ya nesli tükeniyo diyolar
- +1 yıl
olduu ozaman :D
Adamın şeynı koparır azına verır gıbı bı hıssıyat verıo bana kanks :)
01 Yorumla- +1 yıl
uuuu iyimiiiş :D
Kızıl demeyin yaralamayın beni bitek benim kızılıma yakışıyo en çok kızıl
01 Yorumla- +1 yıl
hayırlı olsuuun :D
yakışana yakışıyor ama siyah saçlı beyaz tenli kızları daha çok beğeniyorum
02 Yorumla- +1 yıl
anladımm seni siyah saçlı kızlarla baş başa bırakıyoruum :)
+1 yıl3.5 yaşımdan beri hastasiyim, çekici, ilgili veyatakta gerçekten iyiler..bu olayı anlamış değilim hepsi mi boyle olur;)
06 Yorumla- +1 yıl
hhahhahaha :D
- +1 yıl
sen yine de o kadar seksi olma karşılıklı gülüştük neticede hahaha
- +1 yıl
hııı anlıyorum sanırım :D
- +1 yıl
umarim madam.bir foroğraflada destekleyebilirsin sorunu special;)
- +1 yıl
çok zekisin :D
- +1 yıl
sende fena değilsin zekiyecim;)
Mükemmel buluyorum. Tabi boyamalar ilgimi çekmiyor.
02 Yorumla- +1 yıl
pekii :)
Kusursuz.tam bir ingiliz irlanda iskoç rüzgarı kesin yap
11 Yorumla- +1 yıl
tamaaam :D
+1 yılçok çok istisna olmadığı takdirde Türk erkeği için tapılası bir nimettir
00 Yorumla
+1 yılEgonu tatmin etmek için yazdığın o kadar belli ki...
00 Yorumla
+1 yılSaçlar kıvırcıksa mükemmel olur...
03 Yorumla- +1 yıl
kıvırcııık :D
- +1 yıl
Hayal edemiyorum :)
- +1 yıl
hayale gerek yok gerçeği var :D
Kestane yap kızıl olmaz beyaz tene.
01 Yorumla- +1 yıl
bakır nasıl
Aha işte ben, boyat lan.
03 Yorumla- +1 yıl
boyatıyım demii. seninki nasıl
- +1 yıl
tonu ne yani
+1 yılValla bulamiyorum. Nerden bulacaz?
09 Yorumla- +1 yıl
burdaan :D
- +1 yıl
Denk gelemedim daha :D
- +1 yıl
been :D
- +1 yıl
şsadklşaskdşada valla henüz göremedim seni :D
- +1 yıl
görmesende oluur :D:D
- +1 yıl
Oda iyiymiş.
- +1 yıl
bencede :D
- +1 yıl
haadddddiiiiiiii bakalımmmmmmmm
- +1 yıl
bakalıııım :D
AHAA AYNI BENİ TARİF ETTİN :ds
02 Yorumla- +1 yıl
nasıl sence :D
evet hoş oluyorlar öyle.
01 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler :)
+1 yılNefiss. Ama orjinal olursa :)
05 Yorumla- +1 yıl
orjinal gibi yaparız anlamazsın :D
- +1 yıl
Bana yapiyormussun gibi hissettim :) ama boyatinca gönder de bakim olmuş mu olmamış mi :))
- +1 yıl
pekii :D
- +1 yıl
Unutma ama! :)
- +1 yıl
unutmaaam :D
Giderleri oluyor fiziği ve yüzleri güzelse :D
01 Yorumla- +1 yıl
olucaaak :D
Afet-i devran..düvel-i muzzama..bitiriyo..
14 Yorumla- +1 yıl
anladıııım :)
- +1 yıl
uuuu :D
+1 yılfarklı oluyorlar severim :)
115 Yorumla- +1 yıl
ne güzeel :D
- +1 yıl
çok da çekici oluyorlar :) kendine has tarzları olması önemli :)
- +1 yıl
özgün olmak iyidir tabi canım :)
- +1 yıl
kesinlikle :)
- +1 yıl
evet :)
- +1 yıl
seni merak etmiyorum değil :D
- +1 yıl
merak iyidiir :)
- +1 yıl
evet merak heyecan iyidir:D
- +1 yıl
herzamaan :)
- +1 yıl
kulağa hoş geliyor :)
- +1 yıl
gelmelide zaten :D
- +1 yıl
böyle düşünmen güzel :) profil fotonda çok sevimli ve özgün olmuş :)
- +1 yıl
çoook hoş demi yaa :D:D
- +1 yıl
evet çok beğendim :D benim çıkmam gerekiyor hoşçakal gizemli kız :)
- +1 yıl
hoşçakaal :D yine geel :))
görmeden birşey diyemem :p
011 Yorumla- +1 yıl
görüşürüz :)
- +1 yıl
tamaaam :D
- +1 yıl
aaaa olmaz öyle :D
- +1 yıl
ben iddalıyım olucak zaten :D
- +1 yıl
bilemem sana kalmış D:
scarlett johanson gibimi sexi :)
08 Yorumla- +1 yıl
evet ya o çok iyi :D
- +1 yıl
tabi güzeliim özgüvene bak :D
- +1 yıl
sana göre bize göre bütün dünya hattaa D:D:
- +1 yıl
yoo :D
panpaaa kızıl candır:):):)
04 Yorumla- +1 yıl
heheheh :D
- +1 yıl
olduu :D
Hayal ediyorum süper olacak
03 Yorumla- +1 yıl
teşekkürleer :)
- +1 yıl
kesinlikle
+1 yılBulamıyoruz sorun o bence :)
01 Yorumla- +1 yıl
bencedeee :D
+1 yılseks oyuncağı :D çok sexsiler ea :D
04 Yorumla- +1 yıl
aman yarappi :D
- +1 yıl
Yarappi dien agzını yerım senın gız
- +1 yıl
ayyy :D
- +1 yıl
ayyy :D die gülen dudağını ısırırım gız senın :D
kilolu değilsen ve cildin güzelse yakışır :)
03 Yorumla- +1 yıl
fiziğim güzeel :D
- +1 yıl
teşekkürleeer :D
bulamıyoruz :) her zaman 1adım önde
05 Yorumla- +1 yıl
boyatıcam ben yaa :D:D
- +1 yıl
biliyoruuuum ben onu yaa :D:D:
- +1 yıl
bakalım yapıcaz bişiler
çirkini bile güzel gösteriyor :D
00 Yorumlahiç bulamadım şimdiye kadar
03 Yorumla- +1 yıl
bulursun yaa
- +1 yıl
sağlık olsun :D
+1 yılhürrem sultan gibi :)
09 Yorumla- +1 yıl
evet aynı oo :D ama ben daha zayıfıım :D
- +1 yıl
Kız dediğin de etli butlu olmalı ısırdım mı et gelmeli :D
kızıl saç her beyaz tene yakışmaz - +1 yıl
senin fikrin canım beğenen vaar :D
- +1 yıl
Ben beğenmiyorum demedim :) Herşey göreceli ama :) her topal atın bir kör alıcısı vardır :D umarım saka kaldırabılıyorsundur :)
- +1 yıl
ahhaha tabikide kaldırırım sorun yok benide alan olur :D
- +1 yıl
bir alan olmazsa bana ulaş :) çevrem geniş :)
- +1 yıl
ne kadar da aşırı yorum almışsın :)
- +1 yıl
demi ya :D
- +1 yıl
Hayattamisin sultanım :)
- Saç Bakım konusunda 594 cevap paylaştı.
+1 yılbazıları süper bazıları kamuran
03 Yorumla- +1 yıl
bana yakışır benceee :)
- +1 yıl
tipi görmeden bişey diyemem abla sen öyle diyosan öyledir
- +1 yıl
teşekkür ederiim :)
Beyaz tenliysen düşünme bile
01 Yorumla- +1 yıl
boyat diyosuun
+1 yılherkez insandır normal buluyorum
02 Yorumla- +1 yıl
anladım
- Devamını Gör (45)
Devamını Gör(90)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar