Erkeğin yüksek taban spor ayakkabı giymesi itici olur mu?

Merhaba arkadaşlar bu fotoğraftaki ayakkabı cok hoşuma gitti ama biraz yüksek tabanlı. Sizce 20 li yaşlarda bir erkeğin bu tarz ayakkabı giymesi nasıl durur? Daha doğrusu tabandan dolayı itici durur mu? Teşekkürler 🤗
Taban boyu 3Cm.
Taban boyu 3Cm.
Erkeğin yüksek taban spor ayakkabı giymesi itici olur mu?
Cevapla