Merhaba arkadaşlar bu fotoğraftaki ayakkabı cok hoşuma gitti ama biraz yüksek tabanlı. Sizce 20 li yaşlarda bir erkeğin bu tarz ayakkabı giymesi nasıl durur? Daha doğrusu tabandan dolayı itici durur mu? Teşekkürler 🤗Taban boyu 3Cm.
Erkeğin yüksek taban spor ayakkabı giymesi itici olur mu?
Bu tarz ayakkabılar tabanı yuksek kesım oldugundan yanlardan e burun ksımından esneme payına sahıp olmadıgı ıcın parmak kısmı ve yan kısımlar zamanla yurudukce cıddı vurma yapoar ve rahatsız eder alacaksanda en az yarım numaram buyuk almakta fayda var ama ben tavzıye etmem rahat olmuyor
En İyi Cevaplar