

Görüşler için teşekkürler.


Allah aşkına ben adamın taytını nereden göreyim. Onu giyen üstüne pantolonunu da giyiyor. Sen bence taytı direkt beynine geçir.
pantolon olmadan doğrudan tayt giyip çıkılır mı onu soruyoruz!
Dediğim gibi, senin sıkıntı başka yerde. Sen taytı direkt beynine geçir.
fenomen?
Kibarlastirmanin anlamı yok neresinden bakarsan bakalım içlik o
yani dışarda giyilemez mi diyorsun?
Bence giyilmez
giyilirse sıkıntı olur mu peki?
Herkes istediğini giyebilir ama bir erkeğin tayt gibi birsey giyip gezmesi hoş durmaz
anladım. ama ben öyle giyindiğim zaman nasıl hissedeceğimi merak ediyorum. en azından bir kere denemek istiyorum. ama yakın sosyal çevremde bunu yapamam. başka bir yerde giyeceğim.
Termal tayt değil icliktir yani birseyin içine giymen lazim
siyah olanları fazla iç göstermiyor. onlardan giymek istiyorum. olmaz mı?
Ne desem yalan olur
bir cesaret giyip çıkmayı düşünüyorum. bir şey olmaz di mi?
Ne olabilir mesela?
yani ne bileyim. korkuyorum, çekiniyorum. birileri burda ahlaksız biri var diye hedef falan göstermez di mi?
Görüntü çirkin olursa elbet tepki alırsın
özelden yazabilir miyim?
Yazın
Cevap
3Cevap
Benim için sıkıntı yok. İsteyen külot giysin.
Aslında giymek isterim de iyi karşılanmaz
Ağa top derler
milletin içinden ne dediğinin önemi yok. mesela sözle rahatsız ederler mi?
kesin öyle diyorsan, bir cesaret giyip çıkacagım yarın :)
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar