Tayt giyerken önüm çok kötü duruyor ne yapmalıyım?

Yahu seviyorum giymeyi ama önüm kötü durduğu için üstüne hep uzun seyler giymek zorunda kaliyorum bu yüzden. Ama herkeste öyle durmuyor o yüzden birşey mi takıyorsunuz ciddi olarak soruyorum lütfen bilenler yardım edebilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Gevşek gevşek yorumlar yapanlarin dişindakilere teşekkürlerimi iletiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Günlük ped diyen kullanicilar siz cokmu zekisiniz denedik herhalde. İşe yarasaydı sormazdık şu soruyu
Tayt giyerken önüm çok kötü duruyor ne yapmalıyım?
Cevapla