Kadınlarda tayt ' ı fizigi güzel olan mı, yüzü güzel olana mı daha cok yakışıyor? 


Fiziği güzel olana tabii ki. Baksana şu attığın fotoğrafta kadının yüzü gözüküyor mu net olarak? Ama tayt yakışmış diyebiliyoruz. Sence yüzle mi alakalı? Bu arada fotoğrafın sahibi fotoğrafını kullandığından haberdar mı?
Fiziği güzel olana daha çok yakışıyor ama özellikle bacak ve baldır hatları önemli ve uzun hatlara daha hoş gösterir
Bu fotoğraftaki kızın kalçası güzel arkadan bakarsın, ama yüzünü görünce hayal kırıklığına uğrarsın 😂 instagramdaki fotoğraflarına bakarsanız hak verirsiniz
O biraz zevk meselesi. Kimine güzeldir kimine çirkin. Öznel yargılar hani.
Fiziği güzel olan giysin ama kıçını falan örten tişort giysinler. Diğer türlü çıplak gez daha iyi.
Cevap
80Cevap
Tayt ile yüz güzelliğinin alakası yok bence. Fiziği güzel olan giysin, sonra löp löp etler sallanıyor. Hoş durmuyor.
Kızın fizik pğffs diyorum..
Lakin..
Bu tarz daha heyecanlı oluyor.
Tayti itici buluyorum kadında
Giyecekse sadece Miranda Kerr gibi sıfır basenli küçük kalçali ince bacaklı zayıf vücutlu kadınlar giysin sadece.
Onun dışındakiler giymesin...
Su tayt olayına bir sınırlama getirilmeli.
Ya allah askina herkes giymesin inanin bazen gözümüz kanıyor. Ya heryerinden kurban bayramindaki gibi yağlar portlemis cift dingilli kamyon gibisin hala tayt giyiyorsun. Etme.
Aynayadami bakmiyorsun. Etme
Kendine acimiyorsun bize bari aci. Etme :)
Bu nasıl soru ya. Tayt şuraya mi giyiliyor bacağa giyiliyor
Tayt yüze değil de bacağa giyiliyor diye biliyorum.
Niye yüzü güzel olana yakışsın diyorum yani anladın mı
Aslında kadının her hali ile güzel olduğu gerçeği.. ve bizim kadında aslında pek bir özelik aramadığımızı artık bir fark etseniz var ya dünya nasıl güzel olurdu..
kalçası ve bacak yapısı düzgün olanlar gıymelı besı danası gıbı olanlar gıymesın
Fiziği güzel olana, bacakları uzun, düzgün, kalçası dolgun ve dik olanlara yakışıyor.
yuz ile ne alakasi var kafasindan mi giyecek fizik olmadan giyilmiyor tasiya bilmek onemli
Fizik ve yüz ikiside önemlidir
Önce fizik ama genelde.
Fiziği güzel olanda da C4 gibi duruyor. Fiziği iyi olmayan hiç giymesin.
İkisine de yakışıyor.
Kusurları kapatmayı biliyorsan ölüyü bile diriltiyor.
Eğri oturup doğru konuşalım fiziği güzele daha çok yakışır
Poposu ve bacakları iyi olan kadınlarda çok seksi duruyor.
Tayt yüze giyilebilseydi yüzümüzdede güzel dururdu !!!
taytı kafasına giyiyorsa yüzü güzel, olana popona giyiyorsa götü güzel olana yakışır :I
fiziği güzel olana yakışıyor
fiziği güzel olmayıp yüzü güzel olsa nolur ki? sonuçta taytı bacaklarımıza geçiriyoruz yüzümüze değil :D
Taytla yüzün ne alakası var fiziği güzel olana yakışır
Tayt giyen kadının yüzüne pek bakan olduğunu sanmıyorum 😂
Tayti yüzüne mi giyecek yüzle alakAsı yık fizikle alakalı basen le bacakla bence
tayt la bu iste isteyen giysin fiKle mizikle ne alaka ( not karsidaki insanlarin goz zevkimde dusunun😄)
Vücudunu sergilemeye dikkat çekmeye çalışan kadınlar tayt giyiyor
Fiziği güzel olana yakışır 💫
Fizigi güzel olanda, sabah gördüm bir tane Tayt resmen çorap olmuş.
Ben bana yakışan kadına bakarım taytına değil zaten tayt giymesini istemem
tayt yüzü değil g*tü belli ediyor o yüzden fiziği güzel olana yakışıyor
fiziği güzel olan özellikle bacakları ve poposu güzel olanlara çok yakşıyor.
Fiziğim güzel değil ama taytlar fiziği düzgün olana yakışıyor yüz ayrı bir konu yani burda yüze giyilmiyor sonuçta
Yüzüne mi giyor taytı
Sesli güldümm😄😅
Ben duymadım 😐
tamam
taytla yüzün bir alakası yok ki. d
Bana kalırsa evde eşine giyinmeli
Taytla yüz güzelliği ne alaka be
Poposu güzel olana yakışır.
Fiziği güzel olan tayt daha çok yakışır
Tamamen sapıklık olduğunu düşünüyorum
#Ata3434
poposu güzel olana :)
Fiziği güzel olana yakışıyor.
O resimdeki insan mı?
Dizden aşağısı düzel olana daha cok yakışıyor
Tayt yüze giyilmediğine göre
Çok afedersin ama g. tü güzel olana
Fiziği ve yüzü aynı anda güzel olsun o zaman 🤣😂
fiziği özellikle kalca ve bacakları
Tayt hepsine yakışıyor valla
Poposu yuvarlak olana yakışıyor yalan yok
Önce fizik, önce duruş, sonra görünüş...
Eşeğe de giydirsen yakışır.
fiziği güzele yakısır yüzüne giymiyor taytı
Boyu uzun olanlara yakısıor
Gizikle ön plana çıkıyor genelde.
Götü güzele ne yakışmaz
taytın yüzle hiçbir ilgisi yok bence
Fiziği güzel olana tabiki
Hiçbir bayana yakışmıyor bence
hiç kimseye yakışmıyor
Lütfen seninle konuşmak istiyorum
İkiside önemli şeyler bana göre
Elbette fiziği güzel olana
Önemli olan iç güzellik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar