https://images.app.goo.gl/Nhn2C5JzLBXuQPzd6
Emine Erdoğan'ın giyim ve eşarp bağlama şeklini nasıl buluyorsunuz?
https://images.app.goo.gl/Nhn2C5JzLBXuQPzd6



Eşarbı çok kalın ve kaba duruyor aslında daha zarif durmasını sağlayabilir ama giyinişi gayet asil
Hiç beğenmiyorum neden kapalı onu da anlamıyorum.
Bunu +2 lemek isterdim ama eig'ye aday bir cevap
TEB bankasının atm'leri tadında buluyoruz..
🤣🤣🤣🤣
komple kötü buluyorum
Teşekkürler Eig için 😊
Rica ederim sorularıma görüşlerini bekliyorum
denk gelirsem memuriyetle tabi ki 😊
Teşekkür ederim şimdiden
rica ederim 😊
Cevap
6Cevap
güzele her sey yakisir da guzel olmayinca yakismiyor iste.
Emine Erdoğan'ın eşarbı umrumda değil ama kendisi çok gudubet bir karı
Ben güzel buluyorum şahsen
kendisini hiç sevmem
Yav sizene
Bana baksana sen ne yapmaya çalışıyorsun beğenmiyorsan git yurtdışına
gözlerim kamaştı :D
Hiç beğenmiyorum
Sonradan gorme gibi
Sende bağladınmı hiç
Kotu y
Sevmiyorum
Hoș buluyorum
Çok kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar