Okuldan yeğenime vermişler 🤣36 numara ama kalıbı büyük 38,39 numara yani yeğenime büyük geldi bende ondan aldım. Halası olarak almaya hakkım var değil mi? Nike yazıyor orijinal mi değil mi bilmiyorum ama çok rahat giysem kotu mu durur. tabi bana da büyük o ayrı mesele
Erkek ayakkabısı olduğu çok mu belli, ben giysem kötü mü durur?
En İyi Cevaplar