
Sizce zayıf bir kıza dar kıyafet mi daha güzel oluyor, yoksa salaş kıyafet mi? 👗

Ikisi de yakışır nasıl istiyorsa öyle giyinebilir bence, ama vucudu uzunsa salaş, kısa orta derecede ise normal bedenine göre giyerse daha çok yakışır
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim :)
Aslında kombin ve vücudu iyi tanımak önemli, avantaji olduğu doğru ama.
Kendi seçimi vücudunu ortaya çıkarmadığı sürece yakışır.
Egi teşekkür ederim
Rica ederim
Dar kıyafet daha güzel oturur
Rica ederim
Cevap
26Cevap
Urfalıyım bizim oraya pek yakıştırmazlar güzel insan ama ben her zaman Dar kıyafet seviyorum kadında mesela şu görselde ki pantolon giyen kız gibi mesela :) sanırım tek kötü huyum bu olsa gerek..
ben genelde alt dar kısa üst salaş kulaniyorum bence güzé oluyor
Salaş kiyafetler daha çok yakışıyor dar kiyafetler orta kilolu veya hafif balık etli kızlarda muhteşem duruyor
Zayif kiza dar hafif balik etli olanlara salas yakisiyor benim dusuncem
Sorduğun sorumu kız tabiki dar ama şekildeki gibi sadece salaş "elbise" giymeli ama her zaman o güzel zayıf bacağı çıkaran dar bir pantolon giymeli bol giyipte zayıf bir bedeni hayvanlaştırmaya gerek yok ama allah var yakışanlarda oluyo
Zayıf bir kıza ne salaş ne de dar kıyafetler yakışır derhal kilo almalı..
Dar kıyafetlerle zargana gibi oluyorlar salaş daha tatlı duruyor
Zayıf olunda fark etmez hepsi yakışır yeterki zayıf olun 😂
Bence salaş dar kıyafetler giyinince sapık çok oluyor.
Salaş kıyafetler daha çok yakışır kendimden biliyorum 😊
sağda ki kız daha güzel ama solda ki daha şık giyinmiş
dar kıyafetler o zarif vücudunu daha güzel gösteriyor resimdeki gibi
O değilde o dar pantolonu nasıl giyiyorlar ve nasıl çıkartıyorlar önemli olan bu 😀
Göğsü küçücük kalçası kucucukse bol yakışır vücut 90/60/90 sa dar 😁😁
Zayıflara herşey yakışır özellikle dar kıyafetler
zayif olunca ikisi de yakisir.. yakıştirir yani
Dar kıyafetler yakışır
Bence ikiside yakışıyor tabi tarzada bağlı biraz
Salaş kıyafetler daha hoş oluyor
Hangisinde kendini rahat hissediyorsa o
Bence ikisi de yakisiyo
Tabiki salaş kıyafetler
Salaş kıyafetler bence 🙄
Her ikisi de yakışır.
Dar daha güzel oluyor sanki
Salaşçıyım darlanamam asşafdkslşgkkfgfd
salaş giyim çok seviyorum
Zayıf kıza hersey yakısır
zayiflara her sey yakisir ya☺☺☺
Salaş daha hoş duruyo bence
Görseldekine dar yakışmış
Salaş daha hoş duruyor bence
Bence ikiside
Hepsi yakışır
İkisi de yakışırrr🌹
Zayıfa da sismana da salaş kıyafetler. Yakışıyor
Çokta salaş olmasın
Salaş
her ikiside yakışır
İkisi de yakışır.
Her ikiside
Dar kıyafetler
Dar tabii ki.
Her ikiside yakisir
salaş
Hepsi
Hepsi
Salas bence
İkisi de
Nurcuk
Dar.
2side👐🏻
Salaş
Dar kıyafet
Salas bence
Bence kızın saç tarzına bağlı bu durum
Salaşş
Salaş
Ne goydigine bagli
Dar tabikide
Edepli kıyafetler!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar