166 boyundayım 56 kiloyum bu arada.
Maalesef link ya da görsel ekleyemiyormusum
Maalesef link ya da görsel ekleyemiyormusum
Balık tipinde ya da a formunda sade gelinlikler giyebilirsin. Hem biraz gelinlik denilince akla gelen kabarık görünümden uzaklaşmış, hemde şık zarif bir görünüm yakalamış olursun. Örneğin Alisse nuerA'nın modelleri


Düğün yapıyorsun ana gelinlik giymeyeceksin 😂😂 tam tersi olsa en azından sevdiğin adamı borçdan kurtarırdın😂
Kuzum düğünü onun ailesi zorla yapiyor desem. Ben hic istemedim ama kimse beni dinlemiyor
Bu senşn özel günün sen nasıl istiyorsan öyle olmaz zorunda KB’lar kim oluyor ya
Ne kendi ailem ne de onlar dinlemiyorlar hic bir sey istediğim gibi olmadi ama bende sorun cikarmadim sonucta amac yuva kurmak. Bunlar feragat edebilecegim seyler diye düşündüm
Neyse mutluluklar dilerim :)
Gelinlikten ziyade elbise çok çok daha iyidir bence.
Bende öyle düşünüyorum
Cevap
2Cevap
sade bir gelinlik secebilirsin etrafimdaki insanlardan duydugum üzere insan sonradan pisman oluyormus
Tesettürluler icin sade bir gelinlik yok maalesef. Çok bakiniyorum. Ya ates pahası ya da modeller düğün pastası gibi
Canim diyorum ya ates pahası
Önemli olan evlilik yani düğün bana da biraz formalite gösteriş gibi geliyor beyaz renk olsun sade olsun en yakinlarin mutluluguna şahit olsun yeter
Elbise gibi gelinlkler var cok guzel oluyor hemde balik modeller falan
Canım tesettürluyum balık giyemem ki
gelinlik boş iş milyarlaca para zaten yürüyememekten dans edememekten helak oluyor gördüğüm kadarıyla elbise en iyisi ama beyaz giymen daha iyi bence
Beyaz renk elbise giysene. Düğünde giydiğin tarzda. Hem rahat olur hem şık
elbise giy daha güzel
Valla bende öyle dusunuyorum asla gelinlik hevesim yok
Pigme kabilesinden misin ,😂😂
O ne demek?
ne istiyorsan onu giy
Teşekkür ederim
Olabilir tabikide
Teşekkür ederim
Olabilir
Teşekkür ederim
Rica ederim ama modelini iyi seçmelisin ki gelinliği aratmasin bence
Gelinligi aratsın zaten amacim o 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar