
Böyle uzun belli pantolon giyip bide çekiştiren oluyor itici popoyu belli etmeye çalışır gibi?

Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Eğer 1.70 boya ve 45 ya da 50 kiloya sahip değilsen düsuk pantolon bir nevi intihar olur yüksek bel daha uygundur fakat
küçük popolular için uygun değildir. kalçanın yerinde olması, hatta hey ben burdayım demesi lazım. ama bu demek değil ki kıçınızla dağları devirebilecek kalibrede olun. yuvarlak hatlı, kendini gösteren cinsten popoya sahipseniz yeterli. naçizane görüşüm yani kısaca yüksek bel pantolon kısa boylu kızları kurtarır uzun boylu kızları daha da güzel bir görünüm sağlar
Küçük popolular daha çok tercih ediyor şimdi dağlar devirmeye çalışırı gibi oluyor bazen sürekli çekiştiriyorlar 😀
rahat oluyo beli sariyo ayrıca yanlarımı daha toplu gosteriyo göbek ve sımit bel çirkin görüntüyü biraz da toplu ve guzel gosteriyo daha toplu ve hoş gosteriyo bende memmun un bu durumdan orta şişman biri olaraktan açıkçası
Yani popo kısmını daha yuvarlak gösteriyor 😊
Yüksel bel pantolon zerafettir. Göbek bastırsın diye üretilen o lanet düşük bel pantolonlar kızların vücudunu bozdu. Bel kalınlaştırdı o pantolonlar.
Düşük bellilerde baya tutuldu şimdi bu
hem daha rahat, hem gobek cikmasini engelliyor. vucudu duzgun gosteriyor
Ama bunu giyen kızlar genelde üstü kısa giyip göbeği açık bırakıyorlar
Yakisanda giyiyor yakışmayan da kalçası iri kızlara ben yakıştiramiyroum.
Kalçası iri olmayanlar da özellikle giyiyor ve sürekli çekiştiriyorlar
Bazılarında çok çirkin duruyor bundan kurtulamadık bir türlü.
Evet bazılarıda özellikle çekiştiryor insan içinde popo hatlarını belli etmek için
Hic sevmem bu pantolonlari ya hic güzel degil
Bazıları kalçayı belli edicem diye çirkinleşiyor
popoyu güzel gösterdiği için
Aynen bencede türk kızlarıda özellikle giymeye başladı fitnes yapmak zor olduğundan herhalde yuvarlak popo için bu pantolon tercih ediyorlar
Moda, rahat
Sizde giyiyormusunuz
beli kapatiyor. soguk gelmiyor o yüzden =P
Genelde bu giyen kızlar üstü kısa giyip göbeği açık bırakıyorlar 😊
orasi tam göbek degil göbeginüst kismi oluyor genelde. Orasi soguk almiyor iste
:D
Ama orayıda soğuk aldırmamak lazım zatüre olunur 😀
Ben olsam göbeğimi saklamak için giyerdim
Ama yüzden 80 popoyu yuvarlak etmek için
Rahat diye
Rahat
Rahat olduğundan
Beli kapatıyor
Profil resminiz ilginç
Rahat olduğu icin
Sizde tercih ediyormusunuz
Evet ama uzun birşeyler giyerim üzerine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar