Erkeklerin çiçekli gömlek giymesini nasıl karşılıyorsunuz? 🌷🌸🌹🌻


Bende bir tane dragonlu gömlek vardı 15 yaşında falandım :D Hiç giymedim apaçi gibi diye sanırım çiçekli de giymem :D
Karşılamıyorum berbat resmen
Erkek adam cicekli bocekli seyler giyer mi yaww
Bende şaşırdım başta 😅
Hayırlı akşamlar, bu güne kadar çiçekli gömleği sadece bir erkeğe yakıştırdım, gömleğin hakkını veriyordu :)
Zihnimde niye Edis'in görüntüsü canlandı birden. :D
ayhan sicimoğlunu görmüşmüydünüz?
Cevap
47Cevap
Aynı çiçekli gömleği kötü çocuk giyerse kadınların sırnaşıp yalaklanacağını ama efendi adam giyerse dalga geçilip alaya alınacağını hepimiz biliyoruz, öyle değil mi?
Seksenlerde modaydı sanırım giymek isteyen giyer ben sevmiyorum o tarz gömleği zaten gömlek giyen biri değilim
Taylanda sek. s turizmine giden 60 yas ustu gobekli adamlarin tarzidir.. altina bermuda sort , kapri ve şıpıdık terlik eslik eder..
Benim için; bu tarz gömlekleri kombinleyip şık hale getiren, kendine yakıştıran bir kişi var; Ayhan Sicimoğlu 👍👏👏👏
Benim bir sevgilim öyleydi yanımda çiçek bahçesi gezdiriyodum sjsndnd
badet çorap çiçekli gömlek nargile ve bağrı bir arkadaş <3 <3 not bmw anahtarını unuttuk :d
Herkese yakışmaz da yakışana yakışıyo valla :D görsel deki de kötü
Bazılarına çok yakışıyor önyargılı olmayip bir denesinler yakisabilir belki 😊
Ben giymiyorum, ama giyenlere çok yakışıyor bence. Keşke ben de giyebilsem.
Acican bunun bağrini iyice. Bir de altin zincir, yuzuk takican. Tam cano olur
Kendi tercihleri tabi ama bence pek çekici bir şey değil...
Ben itici buluyorum hele birde kolye takması, sanki teyzemin görümcesi.
Erkek adam Çicekli böcekli seyler giymez.. Soldururlar o Çiçeği ☻
Daha önce giymedim ama giyinmeyi düşünüyorum :D güzel kardeşim gibi oluyoruz ama olsun :D
Bence gayet hoş, ben hep çiçekli gömlek giyerim zaten kız ayool
Hadi üretici onu üretti ne diye alıp giyiyorsunuz abicim
Babet ayakkabı cicekli gömlek kısa pantalon bunlar bize ters
Bu tarz gömlekler sadece Edis'e yakışıyor onun dışında beğenmiyorum.
Şimdi yakışan var yakışmayan var 😅 görseldeki beye de yakışmış
Siz bayanlar erkek gomlek cicekli diye itici goruyorsunuz ya
Bende bayanlar erkek gibi kufur edenleri itici buluyorum erkek den duyulmayan küfürler ediyorsunuz
Yakisani yakismayani var pezvenk gibi görünüyor. Bana gore.
Lut kavmi yatkınlığı olarak görüyorum
Dahasını da yazmayayım
Şimdi yakisani var yakismayani var yorumlar ona gore degisir
Yakışana yakışıyor usta
Çiçekli gömlek giyen erkek de ne biliyim
Asla ve asla yakışmıyor ya mümkünse giymesinler
Utanmasam suratlarına kusarım
Erkek adama kareli desenli gömlek yakışır.
Bence yakisiyor, ama oduncu gomlekleri daha cok
Çok itici değil mi ya 🙄
Çok güzel buluyorum still sahibi olurlar
Tercih meselesi ben beğen miyorum.
Bunlar gibi yakışana tatlı.
Hic giymedim, giyer miyim bilemem. 😂
Ben yakıştırmıyorum bence çok itici.
Nostaji rüzgarı gibiler...
Ben hiç beğenmiyorum ya o ne öyle😂
Çok kötü duruyor bence yakıştırmıyorum hiç..
Yakıştıramıyorum. 😂
ben yargılamam herkes zevkine göre giyebilir
Meksika havası katıyor xD nereden geldiyse aklıma
Ben sevmiyorum yakışmıyor bence :)
Yakışan giysin renk ler ve zevkler tartışılmaz
asla giyemem düz renk iyidir.
igrenç fatih ürek gibi
Hiç gerek yok düz ve çizgili olanlar daha erkeksi
Babet çorap giymek gibi birşey. Hoş değil
Yazın tatil yerin se olabilir
Bu ne böyle hiç bir erkeğe yakışmıyor
Bune böyle hayatta giymem
Kötü buluyorum o ne öyle çiçek abbas gibi
Benim hoşuma gitmiyor
Giymem böyle birşey hayatta
Ne bu altın çilek mi😄
Yok file çorapta giysinler...😂
ben gömlekde cicek göremiom
hiç sevmem bu tarz şeyleri tabi giyen giyer
Berbat bir görünüm veriyor.
Çoğunda apaçi gibi duruyor 😂
Fatih ürek e yakışıyor 😂😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar