Şimdi şıkım diyip kendimi öveyim, yoksa rüküş diyip yereyim mi😂 genel anlamda renk uyumuna dikkat ederim, saç tokası, gözlük, oje renginde bile.. Kot-tişört sade giyinip, aksesuarla, çanta&ayakkabıyla uyum yakalamaya çalışırım, ama öncelik rahatlık 👍
Bir giyim tarzını şık ile rüküş arasında gepgeniş bir skalada değerlendirebiliriz. Sadece iyi ya da sadece kötü demek, iyi bir değer belirleme olmaz. Giyim kuşamdan anlayan bir insan bugün bana göre şık başkasına göre rüküş olabilir çünkü.
Kombineli giyim dedikleri bir şey var ben karşıyım, insan kendini hangi renk ve kıyafetle iyi hissediyorsa onu giymeli sürekli, renk uyumu sevdiği renk ile olur
En İyi Cevaplar