Siz ne düşünüyorsunuz?


Spor giyinen kızlar bana çekici gelmiyor
Peki neden?
Çünkü Türkiye'de fiziği güzel olan kız yok ki
Spor giyim çekicidir giyim olarak sadece, ama taşıyacak kız yok o yüzden çekici gelmiyorlar.
Ha şöyle göğüs büyük kalça büyük kız giyse o zaman afet derim tabi
Nerdeeeee?
Eh yani
Çünkü orasını burasını açıyor tayt falan giyiyor
Adam da abazansa
Vuuhuuuuu ajdjjwjd
bnce fark etmez. herkesin tarzı var sonuçta. ama sportifler evet bnce +1 önden bşlyor
Ben demiyorum :) spor giyim rahat giyinmeyi sevenlerin tarzı bence :)
Cevap
32Cevap
Neden afet; çünkü dar giyiniyor her şeyi belli oluyor hangi erkek yok desin ki , ama kapalı giyinen kadın çekici gelmiyor çünkü kimse neresinde ne var bilemiyor.
Kadınına göre değişir. Kimisine yakışıyor, kimisine yakışmıyor. Ben sporcu kadınları severim genelde.
Kadına bağlı. Gigiyse her türlü afet. Kilolu bir kadına spor asla yakışmıyor bence
Giyenin fiziğine göre değişir spor giyinmeyle alakası yok
Hayır giyinmesinl bilen. Daha çok. Ama sportif giyinmek için fiziğide buna uygunsa o zaman evet derim.
Kalçaya bağlı o ,
Bombastic hatunları severim 😎
fark etmıyor kadın kadındır benım ıcn ona kalmış gıyımı
Çok zayıflara yakışmıyor hafif etli butlu kadınlarda çok iyi duruyor ;)
Kıyafet değil fizik konuşur ayakkabı değil gözler konuşur pahalı çanta veya parfüm değil karakter konuşur adamlık cinseyet meselesi değil şahsiyet meselesidir
Ne sporu ya süper bir mini derin bir dekolte varken kim takar spor giyineni
Kesinlikle hayir bir kadin fizigine yakisanla oyle bir yorum alabilir
Tam bir afet kavramını biraz daha açar isen daha acıklayıcı cevaplar sunabılırım
Afet ne giyse afet gibi görünüyor kardeşim
Fazla söze gerek yok
Fiziği ön plana çıktığı için denebilir. :)
Hayır ama rahat giyim guEl
Genelde tayt giyen Ruslar bunu dedirtiyor.
Yakışanı giydikten sonra..
Çocuksu duruyor bana göre.
Her insanın üstüne yakışan şey farklı
Dar tayt ve spor giyinen kadınlar :)
Ben kadınlara etek erkeklere VTEC yakışır diyorum
Spor giyinen kızlar çıtır
Kesinlikle.
Spor giyim kadınlara yakışıyor
Taş gibi dedirtir ama aşk yaşamam
Hayır
Ben begenmiyorum
Evet
Fizik daha düzgün oluyor
Erkekler kuduruyor nedense.
Efenim sizi genelleme yapmamaya davet ediyorum
Peki
Ne kadar da saygılısınız
Teşekkürler.
Hayır
Kalitesiz açık saçık
Kesinlikle değil.
Fizik varsa öylee
Her kadın güzel
Bence değil
aynen
Normal
aynen canım
Evet
Yatasımız geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar