AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Bayılıyorum bu kadına çok tatlı, sempatik 🥰🥰🥰🖤🖤🖤
reklami hos olmus ve bencede tatli ve baya iyi bir kadin ama hande ercelde iyi olurdu
Bu kadını pek beğendiğim söylenemez yani ahım şahım bir güzelliği yok ama reklam güzel olmuş 😊
Ben bu kadını oldum olası sevmiyorum çok itici geliyor bana rol de yapamıyor zaten. Bunun yerine fahriye evceni oynatabilirlerdi o kadın daha sempatik.
Ama reklamı genel olarak beğendim.
sarisin kadinlar ilgimi cekmiyo latina tarzi favorim💖
Burcu biricik çok güzel kadın su gibi doğal
Bazıları fazla seksi falan demiş ama çorap reklamı bu yani, sen ne düşünüyorsun?
Evet bayılıyorum bu kadına
Bence de çok güzel. Gerçi reklamı aşırı bulanlar, fazla seksi diyenler oldu ama katılmıyorum ben. Çorap reklamı sonuçta bu ya diş macunu değil ki
Hem seksi hem tatlı bir kadın çok iyi olmuş bence
Bence de öyle. Gerçi reklamı fazla açık bulanlar falan oldu ama bu bir çorap reklamı, başka nasıl olabilirdi, anlayamıyorum yani
Bence gayette iyi
Evet cok guzel bir bayan, fiziği muhteşem
Fiziği güzel giydiklerini de yakıştırıyor diye düşünüyorum, herkes taşıyamaz sonuçta. Sen ne düşünüyorsun bir bayan gözüyle?
Yazdım ya güzel diye
Fizik olarak değil de giyim olarak sordum
Evet oda güzel
Beğeniyorum
Fiziği hoş
Bence de gayet güzel ve çok yakışmış. Bazıları fazla seksi falan demiş ama çorap reklamı bu yani ne yapacaktı başka
Beni soruna davet etmişsin ama xperim yetmiyor
Hangi soru?
Seksi bulduğunuz danslar
Sorusu
Hmm anladım. Ben seni takip ediyorum, sen de edersen özelden de yazabilirsin mesaj olarak yorumunu
Buraya da yazabilirsin cevabını, o da olur
cok severm kendisini reklamda cok guzel
Aynen katılıyorum, ben de çok beğeniyorum ve reklam yüzü olarak da tam isabet olmuş
Bu kadın çok naif ve duru ya bayılıyorum <3
Katılıyorum kesinlikle. Güzel ve seksi, ama aynı zamanda tatlı da. Bunlar çok az kadında bir araya gelebilir bence.
Çok güzel bir bayan hoş ve alımlı
Kesssinlikle katılıyorum, aynı fikirdeyim. Bazıları fazla seksi falan demiş ama çorap reklamı bu yani, sen ne düşünüyorsun?
adı üstünde çorak renklamı kadın resmen fiziğini konuşturmuş o kadar da olcak yani
Aynen öyle, bir de fiziği gerçekten çok düzgün. Mini ve çorap haliyle çok yakışmış
Çok güzel bir fiziği var kendine güzel bakmış kadın
Bikaç dekolte fotosunda görmüştüm, göğüsleri biraz küçük sadece ama fiziği, özellikle bacakları falan çok düzgün
Çok güzel kadın o kadar kusurdan birşey olmaz
Bence de olmaz. Ayrıca göğüslerinin büyük olmasından kat kat daha iyidir bence küçük olması, büyük göğüs hiç estetik durmuyor
O da doğru evt büyük göğüs çok göze batıyor
En son bir filmi vardı, unuttum ismini, orda da epey bir cüretkardı giyim konusunda
giyim tarzı güzel reklamlara her diziye yakışıyor Allaha özene bözene yaratmış kadını
Sen de seviyorsun, beğeniyorsun belli ki oyuncu olarak. Peki atıyorum sevişme sahnelerinin olduğu bir filmde oynasa kınar mısın ya da gözünden düşer mi, nasıl yorumlarsın?
oyuncu kendisi sonuçta empati yaparım oyunculukta herşey olabilir yani kınamam gözümdende düşmez sonuçta işi
Peki sen de aynı şekilde oyuncu olsan ve mesleğini böyle çok sevsen, sınır koymaz mısın kendine, rol neyi gerektiriyorsa yapar mısın?
Ben yapmam istemediğim rolde oynamam
E az önce empati yaparım, oyuncu bu sonuçta falan diyordun. Noldu :D
Dedim ama ben istesemde oynayamam zaten
Neden ki istesen de oynayamazsın?
Ailem izin vermez çünkü
Ya aileni razı ettiğini düşün bir an için, ona göre yanıtla. Diyelim ki tutkulu bir aşk hikayesinin anlattığı, festivalde yarışacak çok önemli bir film ve kariyerin için de büyük bir fırsat. Ama çok gerçekçi sevişme sahneleri var. Çevreden engel gelmezse, razı edersen aileni de naparsın?
O zaman iyice bir düşünüp önce öyle karar veririm
Oynar mısın peki onu söyle?
Gerçekci sevişme sahneleri olduğu için büyük oranla oynamam
Cidden tutarsızsın :D Ailem diyordun şimdi yine geri vites yaptın. Senden oyuncu olmazmış :D
sevişme sahneleri bana göre değil ailem izin verse mesala ama ben oynamam daha çok sebep var oynamamak için
Ne var mesele sebep söyle
sevgilim izin vermez sonra çevrem akrabalar komşular bu duruma iyi gözle bakmaz
Sevgilin bencil, özgüvensiz biri değilse, modern bir çocuksa izin verir. Çevrenin ne dediğine göre de hayat yaşanmaz. Sen ne yaparsan yap kimseyi memnun edemezsin sonuçta
O da doğruda bizim mahle pek iyi değil iste dedikodu laf öyle bir ortam
Tamam mahalleyi de düşünme, diyelim ki farklı bir yerde oturuyorsun, o şekilde insanlar yok oturduğun yerde. Öyle düşün.
Oyuncu olsaydım şartlar el verseydi olabilirdi belki
Sevgili olsaydık ben kariyerin açısından seni desteklerdim açıkçası, dünyaya bir kez geliyosun ve bu senin hayatın. O kadar okumuşsun emek vermişsin. Kariyerin için fırsat çıkmışsa karşına desteklerdim.
Hayatta her istediğimiz oluyor malesef çok istesek bile
Peki sevgilinin de destek verdiğini bilmen kendini daha iyi hissettirir mi, daha rahat olabilir misin o sahnelerde böylece?
Destek verse iyi olur kendim düşünmem aramız mı bozulcak ne olcak ne bitcek diye düşünmem
Peki başroldeki partnerin çok yakışıklı bir çocuk olursa sevişme sahnelerinde heyecanlanır mısın, etkilenir misin?
Hayır etkilenmem heycanlanmam ben hayattımdaki insana odaklıyım sadece
Orası öyle tabii de mesela iç çamaşırlarınızla çocukla aynı yatakta olduğunuz sahneler var, dokunuyor sana, sen ona falan rol icabı da olsa heyecan olmaz mı?
evet çok tatlı ponçik bişiy
Bence de çok güzel ve tatlı. Fiziği de düzgün, çok yakışmış reklama. Gerçi saçma sapan yadırgayanlar falan var çok açık vs. gibi laflar söyleyip
bence minnoş
Hadise vardi eskiden bence en iyi oydu. Bacak vardi kadinda. Bunlar ne 14 yasindaki kiz fizikleri var
Kıskançlık senin gibi kızları çok komik hallere düşürüyor böyle, biz erkekler senin gibilere acayip gülüp eğleniyoruz :D :D
Bu kadını seviyor ve beğeniyorum penti ye yakıştı
Reklama çok yakışmış 👍🏻
Fazlasıyla muhteşem olmuş, çok iyi seçim.
Hadise den sonra devrim olmuş
Sempatik bir kadın
Bence de gayet güzel ve çok yakışmış. Bazıları fazla seksi falan demiş ama çorap reklamı bu yani, msen ne düşünüyorsun?
Sana hak veriyorum
Hem seksi, tatlı ve güzel
Sevimli olmuş.
Bence de öyle. Gerçi reklamı fazla açık bulanlar falan oldu ama bu bir çorap reklamı, başka nasıl olabilirdi, anlayamıyorum yani
Bence de güzel olmuş
Bence de öyle. Bazıları reklamı fazla açık bulduk diye saçma sapan eleştirdiler falan, fakat çorap reklamı bu sonuçta
Guzel olmus
Bence de çok yakışmış penti reklamlarına
bende çok beğendim
Benim de zaten beğendiğim bir kadın. Bir de reklama uymuş yüz olarak ve fizik açısından da
aynen, enerjisi de çok güzel
Kesinlikle. Biriyle ilgili yorumunu daha sorucam, merak ettim onu da
Ben begendim cidden
Kesinlikle katılıyorum. Bazıları çok açık olmuş diye saçma sapan eleştirdiler reklamı, katılıyor musun?
Bencede cekemiyolar iste ya😂
Katılıyorum :D
Evet, yakışmış.
Bence de. Bazıları aşırı bulmuş falan, nete göre kimse göre aşırı anlamadım.
Beğenmiyorum bu kadnu
Neyini beğenmiyorsun acaba? :D :D :D :D
Tipini😃
Çok iyi anlıyorum sen, hem de çok iyi :D :D :D
Ney anladin acep
İçindeki duyguları diyelim ;) :D :D
Kıskançlık diyorsan onun adina uğraşamicam aciklamaya
Uğraşma zaten, boş bir uğraş olur :D :D
Aynn öyle
Tatlı ve çıtı pıtı ama pek güzel değil ya
Güzel değil diyorsun yani, peki :D :D :D :D
Katılıyorum. Kadın hem güzel hem de seksi.